Pro Thierryho Neuvillea nejde o jednoduchý rok. Hyundai mu nedokázal nabídnout nové auto, v což jezdec věřil. Proto Belgičanovi chybí motivace i výsledky. Po otevřeném pokárání ze strany svého týmu se situace, zdá se, trošku zlepšila.
Svoji budoucnost u Hyundai si Thierry Neuville ještě před pár měsíci představoval jinak. Belgičan přešel ke korejskému týmu jako jasná týmová jednička a cílem bylo vytvořit tým, který bude schopný vyzvat dominující Volkswagen. Toho měl být tým schopný po představení nové generace modelu i20 WRC.
Jenže v plánu došlo k několika zdržením a tým musel debut nového auta několikrát odložit. To vedlo k vlně spekulací, jestli to Hyundai myslí s WRC opravdu vážně. Také Thirry Neuville se dostal v této fázi do problémů. Místo boje o vítězství se Belgičan ocitl i díky sérii svých chyb v hlouby pole. Svými výkony jej navíc zastínil Hayden Paddon.
"Měli jsme dobrý start do sezony. Pak to ale pro nás bylo trošku těžší, protože jsme se museli vyrovnat se spoustou zklamání, což vedlo k poklesu motivace. Očekával jsem, že už od začátku roku budu sedět v hodně rychlém autě, což nebyl ten případ. Zaznamenali jsme několik zpoždění a několik věcí šlo špatně," přiznává jezdec.
Otevřená kritika týmu na hlavu svého jezdce zřejmě zapůsobila, protože Neuville pochopil situaci: "Rok 2016 se blíží a tam se zdá, že se věci budou vyvíjet lépe. Naše motivace je opět plně zpět. Teď se koncentrujeme na posledních pár zbývajících soutěží a především na příští rok, kdy snad budeme na špici."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?