Neuville přiznává: Ztratil jsem motivaci

Neuville, Thierry
Neuville, Thierry, foto: Hyundai Motorsport/McKlein
iM2 2. října 2015 13:44
Sdílej:

Pro Thierryho Neuvillea nejde o jednoduchý rok. Hyundai mu nedokázal nabídnout nové auto, v což jezdec věřil. Proto Belgičanovi chybí motivace i výsledky. Po otevřeném pokárání ze strany svého týmu se situace, zdá se, trošku zlepšila.

Svoji budoucnost u Hyundai si Thierry Neuville ještě před pár měsíci představoval jinak. Belgičan přešel ke korejskému týmu jako jasná týmová jednička a cílem bylo vytvořit tým, který bude schopný vyzvat dominující Volkswagen. Toho měl být tým schopný po představení nové generace modelu i20 WRC.

Jenže v plánu došlo k několika zdržením a tým musel debut nového auta několikrát odložit. To vedlo k vlně spekulací, jestli to Hyundai myslí s WRC opravdu vážně. Také Thirry Neuville se dostal v této fázi do problémů. Místo boje o vítězství se Belgičan ocitl i díky sérii svých chyb v hlouby pole. Svými výkony jej navíc zastínil Hayden Paddon.

"Měli jsme dobrý start do sezony. Pak to ale pro nás bylo trošku těžší, protože jsme se museli vyrovnat se spoustou zklamání, což vedlo k poklesu motivace. Očekával jsem, že už od začátku roku budu sedět v hodně rychlém autě, což nebyl ten případ. Zaznamenali jsme několik zpoždění a několik věcí šlo špatně," přiznává jezdec.

Otevřená kritika týmu na hlavu svého jezdce zřejmě zapůsobila, protože Neuville pochopil situaci: "Rok 2016 se blíží a tam se zdá, že se věci budou vyvíjet lépe. Naše motivace je opět plně zpět. Teď se koncentrujeme na posledních pár zbývajících soutěží a především na příští rok, kdy snad budeme na špici."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.