Pro Thierryho Neuvillea nejde o jednoduchý rok. Hyundai mu nedokázal nabídnout nové auto, v což jezdec věřil. Proto Belgičanovi chybí motivace i výsledky. Po otevřeném pokárání ze strany svého týmu se situace, zdá se, trošku zlepšila.
Svoji budoucnost u Hyundai si Thierry Neuville ještě před pár měsíci představoval jinak. Belgičan přešel ke korejskému týmu jako jasná týmová jednička a cílem bylo vytvořit tým, který bude schopný vyzvat dominující Volkswagen. Toho měl být tým schopný po představení nové generace modelu i20 WRC.
Jenže v plánu došlo k několika zdržením a tým musel debut nového auta několikrát odložit. To vedlo k vlně spekulací, jestli to Hyundai myslí s WRC opravdu vážně. Také Thirry Neuville se dostal v této fázi do problémů. Místo boje o vítězství se Belgičan ocitl i díky sérii svých chyb v hlouby pole. Svými výkony jej navíc zastínil Hayden Paddon.
"Měli jsme dobrý start do sezony. Pak to ale pro nás bylo trošku těžší, protože jsme se museli vyrovnat se spoustou zklamání, což vedlo k poklesu motivace. Očekával jsem, že už od začátku roku budu sedět v hodně rychlém autě, což nebyl ten případ. Zaznamenali jsme několik zpoždění a několik věcí šlo špatně," přiznává jezdec.
Otevřená kritika týmu na hlavu svého jezdce zřejmě zapůsobila, protože Neuville pochopil situaci: "Rok 2016 se blíží a tam se zdá, že se věci budou vyvíjet lépe. Naše motivace je opět plně zpět. Teď se koncentrujeme na posledních pár zbývajících soutěží a především na příští rok, kdy snad budeme na špici."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?