Dle šéfa továrního týmu, Josta Capita, má Volkswagen Motorsport zajištěnou svoji budoucnost ve WRC i přes aféru s falšováním emisí u dieselových motorů.
Obavy o financování továrního programu ve WRC začaly minulý týden, kdy vedení společnosti oznámilo, že si stranou odložilo 6,5 miliard EUR, kterými bude krýt náklady na opravdu řídících jednotek u motorů řady EA189 a další výdaje nutné ke zpětnému získání důvěry zákazníků.
Dnes však na Korsice, kde zítra startuje další díl WRC 2015, všechny ujistil šéf továrního týmu, Jost Capito, že pro tovární tým se nic nemění a to ani s přihlédnutím ke zmíněné aféře. Tým Volkswagen Motorsport má garanci setrvání v seriálu po dobu dalších 4 let.
"Volkswagen Motorsport nemohl být více úspěšný, když vyhrál třikrát po sobě mistrovství světa. Pro tento projekt máme zelenou do roku 2019 (včetně). Tvrdě pracujeme na tom, abychom zůstali úspěšní po sportovní stránce i nadále," řekl Jost.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?