Dle šéfa továrního týmu, Josta Capita, má Volkswagen Motorsport zajištěnou svoji budoucnost ve WRC i přes aféru s falšováním emisí u dieselových motorů.
Obavy o financování továrního programu ve WRC začaly minulý týden, kdy vedení společnosti oznámilo, že si stranou odložilo 6,5 miliard EUR, kterými bude krýt náklady na opravdu řídících jednotek u motorů řady EA189 a další výdaje nutné ke zpětnému získání důvěry zákazníků.
Dnes však na Korsice, kde zítra startuje další díl WRC 2015, všechny ujistil šéf továrního týmu, Jost Capito, že pro tovární tým se nic nemění a to ani s přihlédnutím ke zmíněné aféře. Tým Volkswagen Motorsport má garanci setrvání v seriálu po dobu dalších 4 let.
"Volkswagen Motorsport nemohl být více úspěšný, když vyhrál třikrát po sobě mistrovství světa. Pro tento projekt máme zelenou do roku 2019 (včetně). Tvrdě pracujeme na tom, abychom zůstali úspěšní po sportovní stránce i nadále," řekl Jost.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?