Dle šéfa továrního týmu, Josta Capita, má Volkswagen Motorsport zajištěnou svoji budoucnost ve WRC i přes aféru s falšováním emisí u dieselových motorů.
Obavy o financování továrního programu ve WRC začaly minulý týden, kdy vedení společnosti oznámilo, že si stranou odložilo 6,5 miliard EUR, kterými bude krýt náklady na opravdu řídících jednotek u motorů řady EA189 a další výdaje nutné ke zpětnému získání důvěry zákazníků.
Dnes však na Korsice, kde zítra startuje další díl WRC 2015, všechny ujistil šéf továrního týmu, Jost Capito, že pro tovární tým se nic nemění a to ani s přihlédnutím ke zmíněné aféře. Tým Volkswagen Motorsport má garanci setrvání v seriálu po dobu dalších 4 let.
"Volkswagen Motorsport nemohl být více úspěšný, když vyhrál třikrát po sobě mistrovství světa. Pro tento projekt máme zelenou do roku 2019 (včetně). Tvrdě pracujeme na tom, abychom zůstali úspěšní po sportovní stránce i nadále," řekl Jost.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?