Latvala chtěl letos vyhrát titul - teď chce vítězství ve zbývajících třech soutěžích

Latvala, Jari-Matti - Anttila, Miikka
Latvala, Jari-Matti - Anttila, Miikka, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 30. září 2015 13:03
Sdílej:

Jari-Matti Latvala doufá, že se mu povede vyhrát všechny zbývající soutěže v tomto roce. Chtěl by si tak spravit chuť poté, co se mu nepovedlo zaútočit na titul mezi jezdci.

Fin vstupoval do sezony s cílem vyhrát titul mezi jezdci - avšak jeho dvě vítězství a tři druhá místa sice pomohla Volkswagenu k dalšímu titulu mezi týmy, ale nemohla ohrozit Ogiera, který si už v Austrálii zajistil třetí titul. Latvalovi aktuální patří druhá příčka s náskokem 23 bodů na Andrease Mikkelsena.

"Vyhrát tak brzy v sezoně titul mezi týmy je skvělé. Je to potvrzení pro celý tým. Jinak ale musím přiznat, že jsem letos chtěl vyhrát titul mezi jezdci. To bylo mým cílem, ale neuspěl jsem," přiznává Latvala. "Sezona však ještě není u konce.

Chci vyhrát tři zbývající soutěže. Když už nic jiného, alespoň můžeme položit základ pro úspěšnou sérii v příštím roce. Spolehlivost a rychlost jsou klíčem k úspěchu." Tento víkend může Fin navázat na své zkušenosti z Korsiky z let 2004-2008. Třikrát zde jel s Fordem Focus RS WRC. V roce 2008 mohl dojet na podium, avšak týmová režie Fordu ho srazila na 4. místo.

"Na Korsiku mám spoustu skvělých vzpomínek a také dost zkušeností. Na zdejší soutěži mám velmi rád hlavně jednu věc - asfalt nabízí opravdu hodně dobrou přilnavost. Nemůžete ale cutovat moc zatáček a také je zde zřídka kdy rovinka. Pokud na Korsice najdete 100 metrovou rovinku, pak jste asi na špatném ostrově."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.