Jari-Matti Latvala doufá, že se mu povede vyhrát všechny zbývající soutěže v tomto roce. Chtěl by si tak spravit chuť poté, co se mu nepovedlo zaútočit na titul mezi jezdci.
Fin vstupoval do sezony s cílem vyhrát titul mezi jezdci - avšak jeho dvě vítězství a tři druhá místa sice pomohla Volkswagenu k dalšímu titulu mezi týmy, ale nemohla ohrozit Ogiera, který si už v Austrálii zajistil třetí titul. Latvalovi aktuální patří druhá příčka s náskokem 23 bodů na Andrease Mikkelsena.
"Vyhrát tak brzy v sezoně titul mezi týmy je skvělé. Je to potvrzení pro celý tým. Jinak ale musím přiznat, že jsem letos chtěl vyhrát titul mezi jezdci. To bylo mým cílem, ale neuspěl jsem," přiznává Latvala. "Sezona však ještě není u konce.
Chci vyhrát tři zbývající soutěže. Když už nic jiného, alespoň můžeme položit základ pro úspěšnou sérii v příštím roce. Spolehlivost a rychlost jsou klíčem k úspěchu." Tento víkend může Fin navázat na své zkušenosti z Korsiky z let 2004-2008. Třikrát zde jel s Fordem Focus RS WRC. V roce 2008 mohl dojet na podium, avšak týmová režie Fordu ho srazila na 4. místo.
"Na Korsiku mám spoustu skvělých vzpomínek a také dost zkušeností. Na zdejší soutěži mám velmi rád hlavně jednu věc - asfalt nabízí opravdu hodně dobrou přilnavost. Nemůžete ale cutovat moc zatáček a také je zde zřídka kdy rovinka. Pokud na Korsice najdete 100 metrovou rovinku, pak jste asi na špatném ostrově."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?