Volkswagen musel předčasně ukončit testy před Rally na Korsice. Důvodem je nehoda Jariho-Mattiho Latvaly. Sébastien Ogier a Andreas Mikkelsen tak mají smůlu.
Na začátku října se světový koloč MS v rally vrací na Korsiku. Už teď se ale týmy připravují na tuto klasiku v rámci testů přímo na místě. Volkswagen sem dojel dokonce k už druhému testů - poprvé zde testoval v červnu v rámci vývojového testu Michelinu.
Avšak testy wolfsburgského týmu skončily předčasně. Jari-Matti Latvala poškodil Polo R WRC při testech takovým způsobem, že bylo na místě neopravitelné a tým musel předčasně testování zakončit.
Fin vyletěl s Volkswagenem v rychlé levé zatáčce mimo trať do porostu, který vedle tratě byl. Jezdec ani spolujezdec, Miikka Anttila, se naštěstí nezranili. Ukončení testu mimo jiné znamená, že se před Tour de Corse nesvezou Sébastien Ogier ani Andreas Mikkelsen.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?