Dani Sordo věří, že změny provedené na set upu jeho i20 WRC během ADAC Rallye Deutschland pomohou jeho výkonnosti na asfaltových podnicích, které jsou ve zbývající části kalendáře ještě před námi.
Španěl, který v Německu v minulosti již dokázal vyhrát, letos dojel čtvrtý za trojicí dominantních Volkswagenů, když svoje nejlepší výkony předvedl v neděli. Na Power Stage navíc zajel třetí čas a připsal si tak bod k dobru. Sordo řekl, že po změnách, které na autě udělali v sobotu večer, se ve své i20 cítil vůbec nejlépe.
"Malinko jsme změnili set up a najednou to bylo o hodně lepší než na začátku rally - dalo mi to větší důvěru. Pro další asfaltové soutěže jsme přišli na několik zajímavých věcí. Neřeknu, co jsme na zavěšení přesně dělali, ale zlepšilo to vyvážení auta," říká Dani Sordo.
Většinu prvního dne Španěla hodně trápilo nedostižné tempo Volkswagenů. Také neměl ve vůz potřebnou důvěru, tratě byly dost kluzké, protože jezdci jedoucí před ním krácením zatáček vytahali na trať dost nečistot. Pak se ale jeho rychlost zlepšila a také souboj s kolegou, Neuvillem, byl skvělým tahákem pro diváky.
"Celkově jsem s výkonností spokojen a také souboj s Thierrym byl po celý víkend velmi dobrý. OK, bohůžel jsme se nedostali na podium, ale Volkswageny jsou teď brilantní na každé soutěži. Je to těžké [dostat se na podium], když jsou tři a ani jeden z nich nemá problémy," dodal Dani. Díky výkonu Sorda a Neuvillea se Hyundai vrátil před Citroën zpět na druhé místo mezi týmy.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?