Dani Sordo věří, že změny provedené na set upu jeho i20 WRC během ADAC Rallye Deutschland pomohou jeho výkonnosti na asfaltových podnicích, které jsou ve zbývající části kalendáře ještě před námi.
Španěl, který v Německu v minulosti již dokázal vyhrát, letos dojel čtvrtý za trojicí dominantních Volkswagenů, když svoje nejlepší výkony předvedl v neděli. Na Power Stage navíc zajel třetí čas a připsal si tak bod k dobru. Sordo řekl, že po změnách, které na autě udělali v sobotu večer, se ve své i20 cítil vůbec nejlépe.
"Malinko jsme změnili set up a najednou to bylo o hodně lepší než na začátku rally - dalo mi to větší důvěru. Pro další asfaltové soutěže jsme přišli na několik zajímavých věcí. Neřeknu, co jsme na zavěšení přesně dělali, ale zlepšilo to vyvážení auta," říká Dani Sordo.
Většinu prvního dne Španěla hodně trápilo nedostižné tempo Volkswagenů. Také neměl ve vůz potřebnou důvěru, tratě byly dost kluzké, protože jezdci jedoucí před ním krácením zatáček vytahali na trať dost nečistot. Pak se ale jeho rychlost zlepšila a také souboj s kolegou, Neuvillem, byl skvělým tahákem pro diváky.
"Celkově jsem s výkonností spokojen a také souboj s Thierrym byl po celý víkend velmi dobrý. OK, bohůžel jsme se nedostali na podium, ale Volkswageny jsou teď brilantní na každé soutěži. Je to těžké [dostat se na podium], když jsou tři a ani jeden z nich nemá problémy," dodal Dani. Díky výkonu Sorda a Neuvillea se Hyundai vrátil před Citroën zpět na druhé místo mezi týmy.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?