Dani Sordo věří, že změny provedené na set upu jeho i20 WRC během ADAC Rallye Deutschland pomohou jeho výkonnosti na asfaltových podnicích, které jsou ve zbývající části kalendáře ještě před námi.
Španěl, který v Německu v minulosti již dokázal vyhrát, letos dojel čtvrtý za trojicí dominantních Volkswagenů, když svoje nejlepší výkony předvedl v neděli. Na Power Stage navíc zajel třetí čas a připsal si tak bod k dobru. Sordo řekl, že po změnách, které na autě udělali v sobotu večer, se ve své i20 cítil vůbec nejlépe.
"Malinko jsme změnili set up a najednou to bylo o hodně lepší než na začátku rally - dalo mi to větší důvěru. Pro další asfaltové soutěže jsme přišli na několik zajímavých věcí. Neřeknu, co jsme na zavěšení přesně dělali, ale zlepšilo to vyvážení auta," říká Dani Sordo.
Většinu prvního dne Španěla hodně trápilo nedostižné tempo Volkswagenů. Také neměl ve vůz potřebnou důvěru, tratě byly dost kluzké, protože jezdci jedoucí před ním krácením zatáček vytahali na trať dost nečistot. Pak se ale jeho rychlost zlepšila a také souboj s kolegou, Neuvillem, byl skvělým tahákem pro diváky.
"Celkově jsem s výkonností spokojen a také souboj s Thierrym byl po celý víkend velmi dobrý. OK, bohůžel jsme se nedostali na podium, ale Volkswageny jsou teď brilantní na každé soutěži. Je to těžké [dostat se na podium], když jsou tři a ani jeden z nich nemá problémy," dodal Dani. Díky výkonu Sorda a Neuvillea se Hyundai vrátil před Citroën zpět na druhé místo mezi týmy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?