Dani Sordo věří, že změny provedené na set upu jeho i20 WRC během ADAC Rallye Deutschland pomohou jeho výkonnosti na asfaltových podnicích, které jsou ve zbývající části kalendáře ještě před námi.
Španěl, který v Německu v minulosti již dokázal vyhrát, letos dojel čtvrtý za trojicí dominantních Volkswagenů, když svoje nejlepší výkony předvedl v neděli. Na Power Stage navíc zajel třetí čas a připsal si tak bod k dobru. Sordo řekl, že po změnách, které na autě udělali v sobotu večer, se ve své i20 cítil vůbec nejlépe.
"Malinko jsme změnili set up a najednou to bylo o hodně lepší než na začátku rally - dalo mi to větší důvěru. Pro další asfaltové soutěže jsme přišli na několik zajímavých věcí. Neřeknu, co jsme na zavěšení přesně dělali, ale zlepšilo to vyvážení auta," říká Dani Sordo.
Většinu prvního dne Španěla hodně trápilo nedostižné tempo Volkswagenů. Také neměl ve vůz potřebnou důvěru, tratě byly dost kluzké, protože jezdci jedoucí před ním krácením zatáček vytahali na trať dost nečistot. Pak se ale jeho rychlost zlepšila a také souboj s kolegou, Neuvillem, byl skvělým tahákem pro diváky.
"Celkově jsem s výkonností spokojen a také souboj s Thierrym byl po celý víkend velmi dobrý. OK, bohůžel jsme se nedostali na podium, ale Volkswageny jsou teď brilantní na každé soutěži. Je to těžké [dostat se na podium], když jsou tři a ani jeden z nich nemá problémy," dodal Dani. Díky výkonu Sorda a Neuvillea se Hyundai vrátil před Citroën zpět na druhé místo mezi týmy.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.