S dvojicí Ott Tänak a Elfyn Evans letos vsadil Malcolm Wilson na mladou a nezkušenou dvojici. To má své důvody. Nebýt těchto důvodů, Malcolm by svůj tým rád posílil - po očku pokukuje po konkrétních jezdcích.
M-Sportu se daří držet v MS i přesto, že o podporu Fordu již dávno přišel. "Kdybychom něměli tak skvělé lidi a tak konkurenceschopné auto, tak bych nebyl zřejmě tak motivovaný, abych dále pokračoval v MS. Ale já vsázím vše na to, že i příští rok, a roky následující, budeme v MS. WRC se aktuálně vyvíjí velmi dobrým směrem," přiznává velkou motivaci Malcolm Wilson.
Brit nemůže kvůli nízkému rozpočtu nabídnout jezdcům žádný závratný plat. Proto se snaží dostat na čelo mladíky. Letošní dvojice Tänak a Evans už jistý potenciál prokázala. Aby měl tým na víc, musel by do Fordu Fiesta RS WRC posadit rychlejšího jezdce: "Kdybychom měli sponzora, pak bych se samozřejmě pokusil získat tu nejsilnější jezdeckou sestavu, která by se získat dala."
Jednoho jezdce si Wilson všiml obvzlášť: "Hayden Paddon letos předvedl skvělé výkony. Na něm je vidět, že se může vyvíjet. Při vstupu do nejvyšší ligy mu musíte pomoci, protože trvá tři až pět let, než jste schopni vyhrávat soutěže MS."
Nejenom Paddon by byl Wilsonovým kandidátem. Také Thierryho Neuvillea si Brit stále hodně cení. Žádná jednání však zatím neproběhla, jak Wilson vysvětluje: "Kdyby byl Thierry k mání a já měl dostatečný rozpočet, pak bychom spolu určitě jednali. I když má letos zatím jen průměrnou sezonu. Podle mě je on stále tím jediným, kdo si to může rozdat se Sébastienem Ogierem."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?