S dvojicí Ott Tänak a Elfyn Evans letos vsadil Malcolm Wilson na mladou a nezkušenou dvojici. To má své důvody. Nebýt těchto důvodů, Malcolm by svůj tým rád posílil - po očku pokukuje po konkrétních jezdcích.
M-Sportu se daří držet v MS i přesto, že o podporu Fordu již dávno přišel. "Kdybychom něměli tak skvělé lidi a tak konkurenceschopné auto, tak bych nebyl zřejmě tak motivovaný, abych dále pokračoval v MS. Ale já vsázím vše na to, že i příští rok, a roky následující, budeme v MS. WRC se aktuálně vyvíjí velmi dobrým směrem," přiznává velkou motivaci Malcolm Wilson.
Brit nemůže kvůli nízkému rozpočtu nabídnout jezdcům žádný závratný plat. Proto se snaží dostat na čelo mladíky. Letošní dvojice Tänak a Evans už jistý potenciál prokázala. Aby měl tým na víc, musel by do Fordu Fiesta RS WRC posadit rychlejšího jezdce: "Kdybychom měli sponzora, pak bych se samozřejmě pokusil získat tu nejsilnější jezdeckou sestavu, která by se získat dala."
Jednoho jezdce si Wilson všiml obvzlášť: "Hayden Paddon letos předvedl skvělé výkony. Na něm je vidět, že se může vyvíjet. Při vstupu do nejvyšší ligy mu musíte pomoci, protože trvá tři až pět let, než jste schopni vyhrávat soutěže MS."
Nejenom Paddon by byl Wilsonovým kandidátem. Také Thierryho Neuvillea si Brit stále hodně cení. Žádná jednání však zatím neproběhla, jak Wilson vysvětluje: "Kdyby byl Thierry k mání a já měl dostatečný rozpočet, pak bychom spolu určitě jednali. I když má letos zatím jen průměrnou sezonu. Podle mě je on stále tím jediným, kdo si to může rozdat se Sébastienem Ogierem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?