Thierry Neuville dojel do Německa, kde vloni vyhrál svoji první soutěž v MS, pod značným tlakem. Jeho nedávné neúspěchy mu navíc vyčetl i jeho tým.
Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, neobvykle otevřeně a přímo zkritizoval svého jezdce číslo 1 přímo v dějišti soutěže: "Od Rally Argentina nejsme s výkony Thierryho spokojeni," kritizuje Penasse svého krajana. Tým není spokojen hlavně s velkým množstvím chyb, které Belgičan vyrobil.
Po Finsku dokonce mělo dojít k jednání mezi jezdcem a týmem, kde mu byla jistá nespokojenost naznačena a jakékoliv výmluvy tým nechtěl slyšet. Thierry Neuville se hájí: "Pořád jsem nejlépe umístěným jezdcem Hyundai v šampionátu. Zase tolik špatně jsem si tedy vést nemohl."
Jenže Penasse má na věc jiný názor: "Zvláště v porovnání s Haydenem Paddonem nedosahuje Thierry takové časy, jaké bychom očekávali. Po vyhodnocení všech dat víme, že je problém v jezdci. Snad by se měl opět začít více soustředit na MS a své starty."
Belgičan si zřejmě uvědomil, že jeho pozice v týmu není neotřesitelná a chce další zlepšení: "Máme za sebou špatnou fázi. Nemáme takové tempo, jaké bychom si přáli. Chci vidět zlepšení a na tom budu pracovat," řekl jezdec. V Německu jsme od něj viděli krásný souboj s týmovým kolegou Sordem, nicméně úspěšnější byl nakonec Španěl...
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?