V Německu se může Sébastien Ogier předčasně radovat z titulu. Avšak jeho tým Volkswagen zatím v Německu na úspěchy čeká. To by se letos mělo změnit.
V domácím závodu německého výrobce se zatím týmu VW Motorsport nepodařilo vyhrát. To chtějí Němci letos změnit, soutěži předcházela intenzivní příprava na Korsice a přímo v Německu. Všechny tři posádky pracovaly především na základním asfaltovém nastavení Pola R WRC nové generace (2015).
Narozdíl od předešlých let nepostaví továrním jezdcům, Ogierovi a Latvalovi, tým zcela nové vozy, ale nasadí auta, která už jela na „Monte“, v Mexiku, Portugalsku a Polsku. Ogier je pod velkým tlakem, protože se od něj už konečně čeká úspěch na 'domácím hřišti' jeho zaměstnavatele. "Na Německo mám smíšené pocity," příznává jezdec.
"Na jednu stranu jsem zde v roce 2011 vyhrál a vždy byl rychlý. Na druhou stranu jsem v roce 2014 dost tvrdě pocítil, že každá sebemenší chyba je na těchto rychlých tratích potrestaná. To je ale minulost, letos chceme odvést lepší práci. To je určitě možné, budeme se soustředit na to, abychom neudělali žádnou chybu," říká Sébastien Ogier.
Francouzská posádka může už v Německu oslavit svůj další titul - to je ale podmíněno výsledky další pilotů, konkrétně Jari-Matti Latvaly, Madse Ostberga, Andrease Mikkelsena a Thierryho Neuvillea. Svůj současný náskok 89 bodů musí navýšit o 23 bodů.
"Za určitých okolností můžeme já a Julien vyhrát titul už v Německu. Budeme se ale soustředit jenom sami na sebe a chtít dokončit úspěšně soutěž - optimálně samozřejmě uprostřed podia."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?