V Německu se může Sébastien Ogier předčasně radovat z titulu. Avšak jeho tým Volkswagen zatím v Německu na úspěchy čeká. To by se letos mělo změnit.
V domácím závodu německého výrobce se zatím týmu VW Motorsport nepodařilo vyhrát. To chtějí Němci letos změnit, soutěži předcházela intenzivní příprava na Korsice a přímo v Německu. Všechny tři posádky pracovaly především na základním asfaltovém nastavení Pola R WRC nové generace (2015).
Narozdíl od předešlých let nepostaví továrním jezdcům, Ogierovi a Latvalovi, tým zcela nové vozy, ale nasadí auta, která už jela na „Monte“, v Mexiku, Portugalsku a Polsku. Ogier je pod velkým tlakem, protože se od něj už konečně čeká úspěch na 'domácím hřišti' jeho zaměstnavatele. "Na Německo mám smíšené pocity," příznává jezdec.
"Na jednu stranu jsem zde v roce 2011 vyhrál a vždy byl rychlý. Na druhou stranu jsem v roce 2014 dost tvrdě pocítil, že každá sebemenší chyba je na těchto rychlých tratích potrestaná. To je ale minulost, letos chceme odvést lepší práci. To je určitě možné, budeme se soustředit na to, abychom neudělali žádnou chybu," říká Sébastien Ogier.
Francouzská posádka může už v Německu oslavit svůj další titul - to je ale podmíněno výsledky další pilotů, konkrétně Jari-Matti Latvaly, Madse Ostberga, Andrease Mikkelsena a Thierryho Neuvillea. Svůj současný náskok 89 bodů musí navýšit o 23 bodů.
"Za určitých okolností můžeme já a Julien vyhrát titul už v Německu. Budeme se ale soustředit jenom sami na sebe a chtít dokončit úspěšně soutěž - optimálně samozřejmě uprostřed podia."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.