Šéf VW se zastává Meeka: Byl by pro VW první volbou, kdybychom měli čtvrté auto

Capito, Jost
Capito, Jost, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 18. srpna 2015 18:08
Sdílej:

Šéf Volkswagen World Rally týmu, Jost Capito, se zastal Krise Meeka po nedávné kritice jeho osoby ze strany Citroënu. Capito dokonce řekl, že Meeke by byl první volbou, pokud by Volkswagen měl ještě čtvrté auto.

Šéf Citroënu, Yves Matton, nedávno řekl, že nehody Krise Meeka v Itálii a Polsku "kompletně zničily" cenu jeho prvního vítězství ve WRC z Argentiny. Capito ale teď řekl, že Meeke je potenciálním mistrem světa a dokonce jej označil za největší hrozbu pro VW v MS. 

"Jsem absolutně přesvědčen, že Kris to může udělat. Je mým dobrým přítelem a vím, že by mohl být mistrem světa - jsem o tom absolutně přesvědčen. Kris je tím, kdo může vyzvat tento tým [VW] na zkouškách a je vyzyvatelem také pro Seba [Ogiera], když mluví o pravidle týkajícím se startovní pozice na trati," říká Jost Capito pro Autosport. 

"Potřebujeme kluky jako je Kris, jsou životně důležitými pro šampionát, aby ukázali, že tu jsou rozdílné názory a zájmy. Potřebujeme tento druh kontroverze, vytváří to ve sportu zájem. Pokud bychom měli čtvrté auto, tak bych na něm chtěl jeho jméno."

Capito pak dodal, že mluvil spíše za sebe než z pohledu Volkswagenu. Zajímavě působí také jeho vyjádření, že jej překvapilo, že Citroën Meeka kritizoval takto veřejně. "Co je diskutováno na veřejnosti... nevidíte tento druh věcí od tohoto týmu [VW]." 

"Nechci komentovat to, co říkají, to není moje věc. Ale pokud máte práci a pořád nad Vámi někdo pochybuje, tak nemůžete odvést dobrou práci."

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.