Stéphana Lefebvra čeká první ostrý start s Citroënem DS3 WRC v mistrovství světa. Dočká se jej v nadcházející soutěži WRC v Německu.
Stéphane Lefebvre je další nadějí Citroënu, ze které by ve Francii viděli nejradši dalšího jezdce formátu Loeb/Ogier. Mladík je úřadujícím šampionem JWRC a WRC3. Teď na něj čeká debut za volantem Citroënu DS3 WRC. Na Rally Deutschland, která je na programu od 20. do 23. srpna vymění svůj DS3 RRC za DS3 WRC.
"Velmi se těším, protože vím, že World Rally Car produkuje více přítlaku a vše se stane mnohem rychleji. Vzhledem k tomu, že jsem s autem zatím ale ještě nejel, tak nevím, co očekávat," říká Stéphane Lefebvre pro 'WRC.com'.
V probíhající sezoně WRC2 se už mladík svezl jak s DS3 RRC tak také s DS3 R5 a průběžně mu patří po několika bodových nulách z různých soutěží až osmé místo. Uvidíme, jak se mu bude dařit v Německu, jen dodejme, že před soutěží na něj čeká ještě jeden den testů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?