Stéphana Lefebvra čeká první ostrý start s Citroënem DS3 WRC v mistrovství světa. Dočká se jej v nadcházející soutěži WRC v Německu.
Stéphane Lefebvre je další nadějí Citroënu, ze které by ve Francii viděli nejradši dalšího jezdce formátu Loeb/Ogier. Mladík je úřadujícím šampionem JWRC a WRC3. Teď na něj čeká debut za volantem Citroënu DS3 WRC. Na Rally Deutschland, která je na programu od 20. do 23. srpna vymění svůj DS3 RRC za DS3 WRC.
"Velmi se těším, protože vím, že World Rally Car produkuje více přítlaku a vše se stane mnohem rychleji. Vzhledem k tomu, že jsem s autem zatím ale ještě nejel, tak nevím, co očekávat," říká Stéphane Lefebvre pro 'WRC.com'.
V probíhající sezoně WRC2 se už mladík svezl jak s DS3 RRC tak také s DS3 R5 a průběžně mu patří po několika bodových nulách z různých soutěží až osmé místo. Uvidíme, jak se mu bude dařit v Německu, jen dodejme, že před soutěží na něj čeká ještě jeden den testů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?