Tovární tým Hyundai se rozhodl pro soutěž v Austrálii k výměně na pozici druhého jezdce továrního týmu. Dani Sordo uvolní své místo Haydenovi Paddonovi, který má s touto specifickou šotolinovou soutěží více zkušeností (vloni ji jel s i20 WRC).
"Pečlivě jsme o tomto kroku uvažovali a došli jsme k závěru, že pro tuto jedinou soutěž změníme jezdecké obsazení v našem týmu. Hayden nás z toho důvodu může lépe podpořit v boji o titul vicemistrů mezi výrobci. Hayden tuto soutěž dobře zná a jeho poslední výkony na šotolině ukázaly, že nám může pomoci," říká týmový šéf, Michel Nandan.
Dani Sordo jel v Austrálii naposledy v roce 2009, v roce 2010 se jelo na Novém Zélandu. Tým MINI (2011-2012) soutěž v Austrálii nejel nikdy, u Citroënu (2013) dostal šanci Meeke a vloni u Hyundai jel jako dvojka na této soutěži Chris Atkinson. Navíc se soutěž v roce 2009 a v roce 2015 jede na úplně jiných místech.
Na Korsice už bude Španěl zpět na svém místě. I přes tyto zřejmé důvody je to ale podle 'zlých jazyků' první náznak možné změny u továrního Hyundai v roce 2016. "Dani v posledních letech v Austrálii nejel a soutěž s centrem v Coffs Harbour nezná. Nemá tedy potřebné zkušenosti. Na Korsice bude ale zpět ve svém autě se startovním číslem 8," dodal ještě šéf týmu.
"Jsem moc rád, že mi tým věří. Ale vlastně se pro mě mění jenom startovní číslo [8 pro Paddona, 20 pro Sorda]. Na tuto soutěž se budu připravovat stejně jako na jakoukoliv jinou. Těším mě, že budu moci zabojovat o body pro tým," říká Hayden Paddon.
"V týmu jsme o tom po Rally Finland mluvili. Vím, že musíme všichni táhnout za jeden provaz a hlavním cílem je nejlepší možný výsledek mezi týmy. Těším se, až poznám tyto nové zkoušky a opět pojedu zdejší spcifickou soutěž," okomentoval rozhodnutí týmu Dani Sordo.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.