Pro Stéphane Lefebvra měla Rally Finland nepříjemnou dohru. V jeho DS 3 RRC byl totiž použit nepovolený software pro řízení motoru. Francouz, za jehož starty stojí přímo Citroën, byl tak dodatečně diskvalifikován.
Oslavy třetího místa z Finska byly krátké. Po závodu našli techničtí komisaři na voze Citroën DS 3 RRC nehomologovaný software pro řízení motoru. To znamenalo jediné, Stéphane Lefebvre byl ze závodu diskvalifikován. Díky tomuto rozhodnutí obsadil dodatečně třetí místo Yuri Protasov na Fordu Fiesta RRC.
Pro DS 3 RRC je mohologován program s názvem A5733-144/20ER, jenže při pozávodní kontrole byl nalezen program se jménem 29_0343G_RK. Přivolaný technik Citroënu poté nebyl schopný vysvětlit, jak se oba programy liší.
V průběžném hodnocení je Francouz zatím až 8. Faktem ale je, že o některé body ho připravila stávkující technika. I tak se ale zatím letošní sezona velké naděje francouzského týmu neodvíjí tak, jak si představitelé značky představovali.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?