Ač se to možná nezdá, tak Sébastien Ogier má za sebou ve WRC již pěkných pár sezon. Nezačal už myslet na konec kariéry?
Letos míří Sébastien Ogier za svým třetím titulem v řadě, když nemá v podstatě žádného vážnějšího konkurenta. V rozletu ho nedokázalo přibrzdit ani nové pravidlo, dle kterého vedoucí muž mistrovství dva ze tří soutěžních dní jede na trati vždy první a ostatním tak čistí trať. Do konce sezony zbývá pět soutěží a Ogier může být mistrem světa už v Německu.
Dle některých by Sébastienovi chybějící reálná konkurence v boji o titul mohla sebrat chuť do dalších bojů. Francouz je ale, zdá se, jiného názoru, a tak ho v následujících letech uvidíme v nejvyšší lize rallysportu i nadále. Už teď se jezdec týmu Volkswagen Motorsport těší na novou generaci vozů WRC, která přijde v roce 2017.
"V těchto autech chci v každém případě ještě sedět, protože budou divočejší a budou poskytovat větší zábavu," říká Sébastien Ogier pro ‚Motorsport aktuell’. Nejde mu v první řadě ani tak o nárůst výkonu o nějakých 60 koní [44 kW], "ale centrální diferenciál určitě pomůže eliminovat nedotáčivost aut."
I přesto ale Ogier už myslí na svůj budoucí odchod ze šampionátu. "Nevím, co bude za pět let. Přide bod, ve kterém budu chtít více času na ostatní věci."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.