Ač se to možná nezdá, tak Sébastien Ogier má za sebou ve WRC již pěkných pár sezon. Nezačal už myslet na konec kariéry?
Letos míří Sébastien Ogier za svým třetím titulem v řadě, když nemá v podstatě žádného vážnějšího konkurenta. V rozletu ho nedokázalo přibrzdit ani nové pravidlo, dle kterého vedoucí muž mistrovství dva ze tří soutěžních dní jede na trati vždy první a ostatním tak čistí trať. Do konce sezony zbývá pět soutěží a Ogier může být mistrem světa už v Německu.
Dle některých by Sébastienovi chybějící reálná konkurence v boji o titul mohla sebrat chuť do dalších bojů. Francouz je ale, zdá se, jiného názoru, a tak ho v následujících letech uvidíme v nejvyšší lize rallysportu i nadále. Už teď se jezdec týmu Volkswagen Motorsport těší na novou generaci vozů WRC, která přijde v roce 2017.
"V těchto autech chci v každém případě ještě sedět, protože budou divočejší a budou poskytovat větší zábavu," říká Sébastien Ogier pro ‚Motorsport aktuell’. Nejde mu v první řadě ani tak o nárůst výkonu o nějakých 60 koní [44 kW], "ale centrální diferenciál určitě pomůže eliminovat nedotáčivost aut."
I přesto ale Ogier už myslí na svůj budoucí odchod ze šampionátu. "Nevím, co bude za pět let. Přide bod, ve kterém budu chtít více času na ostatní věci."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?