Meeke odpovídá na kritiku svého šéfa

Meeke, Kris
Meeke, Kris, foto: Citroën Racing
iM2 29. července 2015 18:41
Sdílej:

Kris Meeke se rozhodl veřejně přes média zareagovat na kritiku svého šéfa - podle Severního Ira se tým Citroën Racing špatně připravil na Rally Poland.

Po vítězství v Argentině se všechno zdálo v naprostém pořádku, jenže pak přišel výpadek v první zkoušce na Sardinii a kotrmelce na shakedownu v Polsku - to už se do situace vložil Yves Matton s tím, že takové výkony jsou neakceptovatelné (více zde). Je tedy jasné, že ve zbývajících soutěžích sezony pojede Kris Meeke o svoji budoucnost u Citroënu.

Jeho kolega, Mads Ostberg, sice pro Citroën ještě nevyhrál ani jednu soutěž, ale v tabulce je třetí a bojuje o druhé místo. Bývalý svěřenec Colina McRae teď na kritiku své osoby zareagoval: "Argentinu už mi nikdo nevezme. Byl to vrchol, i když k němu přispěl špatný víkend Volkswagenu. Ale já zůstávám realistou. 

Následující rally v Portugalsku to prokázala. Přitom věřím, že jsme v Portugalsku odjeli lepší rally než v Argentině. A to jsem byl v cíli čtvrtý za třemi Volkswageny. To ukázalo naši realitu." V hodnocení týmů ztrácí Citroën na Volkswagen propastných 89 bodů, ty asi vlastní sílou nebude schopný stáhnout.

"Sardinie byla velkým zklamáním a Yves to dal jasně najevo." Pak přišlo Polsko, kde oba tovární jezdci neměli vhodné nastavení a to i díky chybějícímu předstartovnímu testu. Kolostřešní etuda vzala jezdci i poslední důvěru, kterou na extremně rychlých polských tratích tolik potřebuje.

"Byla to dobrá rally v Polsku, kde nám ale hodně chyběl přesoutěžní test. Také jsme zvolili špatné pneumatiky. Jinak bychom byli schopni bojovat s Haydenem Paddonem, který nakonec získal čtvrté místo. Podle mě jsem měl hloupou nehodu na Sardinii."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.