Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, rozptýlil spekulace ohledně startu Sébastiena Loeba na Korsické rally. Slavná Tour de Course se letos vrací do WRC po delší době a start Loeba mohl být velkým tahákem soutěže.
Zdroj blízký týmu potvrdil, že o druhém startu Loeba s WRC v této sezoně se dost vážně debatovalo. Jenže říjnový start na Korsice znemožil závazek rekordmana WRC vůči závodům cestovních vozů WTCC.
"Korsika pro je pro něj nemožná. Šanghaj končí v neděli večer a seznamovací jízdy na Korsice začínají už v pondělí ráno. Concordy [nadzvukový dopravní letoun] už bohůžel nelétají..." komentoval naději na start Francouze Yves Matton.
Závod WTCC v Číně sice ukončil možnost, že by Sébastien mohl jet svoji domácí soutěž, avšak logisticky by byl možný jeho start v Katalánsku nebo ve Walesu. Loeb se do továrního týmu Citroën vrátil při Rally Monte Carlo a hned zanechal velký dojem. V soutěži do svého odstoupení vedl.
Citroën dlouhodobě proklamuje cíl získat druhé místo mezi týmy. Loeb má na obou soutěžích dobré statistiky - ve Španělsku vyhrál celkem 8 krát a ve Velké Británii pak 3 krát.
Matton připouští, že Loeb má o soutěže stále velký zájem - tedy za správných okolností: "Rally ho stále motivuje. Ale už nemá motivaci jet celou sezonu," zakončil Matton.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?