Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, rozptýlil spekulace ohledně startu Sébastiena Loeba na Korsické rally. Slavná Tour de Course se letos vrací do WRC po delší době a start Loeba mohl být velkým tahákem soutěže.
Zdroj blízký týmu potvrdil, že o druhém startu Loeba s WRC v této sezoně se dost vážně debatovalo. Jenže říjnový start na Korsice znemožil závazek rekordmana WRC vůči závodům cestovních vozů WTCC.
"Korsika pro je pro něj nemožná. Šanghaj končí v neděli večer a seznamovací jízdy na Korsice začínají už v pondělí ráno. Concordy [nadzvukový dopravní letoun] už bohůžel nelétají..." komentoval naději na start Francouze Yves Matton.
Závod WTCC v Číně sice ukončil možnost, že by Sébastien mohl jet svoji domácí soutěž, avšak logisticky by byl možný jeho start v Katalánsku nebo ve Walesu. Loeb se do továrního týmu Citroën vrátil při Rally Monte Carlo a hned zanechal velký dojem. V soutěži do svého odstoupení vedl.
Citroën dlouhodobě proklamuje cíl získat druhé místo mezi týmy. Loeb má na obou soutěžích dobré statistiky - ve Španělsku vyhrál celkem 8 krát a ve Velké Británii pak 3 krát.
Matton připouští, že Loeb má o soutěže stále velký zájem - tedy za správných okolností: "Rally ho stále motivuje. Ale už nemá motivaci jet celou sezonu," zakončil Matton.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.