Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, předpovídá Ottu Tänakovi další podiová umístění. Podle Brita podium Estonce z Polské rally výrazně zvedne jeho sebevědomí. Jen připomeňme, že Tänak byl jediným, kdo dokázal s Volkswageny držet krok, po čtyři zkoušky byl na čele soutěže a zajel šest nejrychlejších časů.
Na podium už sice jezdec jednou stál (Itálie 2012), ale podle Malcolma mu tento výsledek po jezdecké stránce přinese víc: "Teď je snad nejvíc uvolněný jakého jsem ho kdy viděl. Můžete si jen představit, co to udělalo s jeho sebevědomím," říká Malcolm Wilson pro 'wrc.com'.
"Předtím nikdy doopravdy nebyl na podium - jasně, vím, že tam už jednou byl, ale to také hodně jezdců odstoupilo. Teď má uvnitř velmi dobrý pocit, uvolněný a natěšený na druhou půlku roku, protože ví, že může bojovat s ostatními jezdci. Říká, že jel rychle, ale stále ještě něco může vytáhnout."
M-Sport v Polsku použil potřetí novou Fiestu RS WRC specifikace 2015, která debutovala v Portugalsku: "Je skvělé vidět, že kombinace auta a Otta dobře funguje. Z toho, co jsem viděl v Polsku, jsem si jistý, že ve druhé polovině roku vyjedou více podiových umístění.
O výkonnosti [auta] jsme nikdy nepochybovali, protože vidíme, čeho dosahujeme ve fabrice. Pocit v týmu, který už opět ví, že jsme konkurenceschopní, je skvělý. Když splynou jedec a auto v jedno, pak začnou zajíždět výsledky. Můj příkaz pro Finsko bude naprosto stejný - jet si svoji rally a zkusit zaútočit na Volkswageny."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?