Yves Matton je po dvou nehodách Krise Meekea v Itálii a Polsku rozzlobený. Severnímu Irovi dává ultimátum. Buďto začne jezdit spolehlivě nebo z týmu odejde.
Po vítězství v Argentině se konečně zdálo, že má Meeke své místo u Citroënu jisté (Matton tehdy dokonce řekl, že Meeke už nemusí nikomu nic dokazovat). Jenže teď, dva měsíce poté, už se pod ním židle opět houpe.
Po dvou brzkých nehodách v Itálii a Polsku není Yves Matton vůbec spokojen: "To se nesmí stávat. Když na Sardinii havarujete ve druhé zkoušce a v Polsku ještě na shakedownu, tak neexistuje žádná omluva, kterou bych mohl přijmout," říká Belgičan pro 'Autosport.com'.
"Takto zásadní chyby se na takovéto úrovní už nesmí stávat." Díky brzkému výpadku v dlouhé páteční etapě v Itálii mohl na body Kris zapomenout, v Polsku sice bodoval, avšak tým vložil do opravy jeho vozy hodně úsilí a také jej to něco stálo.
"Vím, že Kris pro to má nějakou omluvu nebo vysvětlení a já netvrdím, že to není pravda. Jenže když jste profesionálním jezdcem a už přes rok jezdíte v jednom voze, tak musíte vědět, jak se auto bude chovat a uzpůsobit tomu svůj styl. Není víc co by se k tomu dalo říct," pokračuje Matton.
"Pokud chce jezdit v Citroënu i příští rok, pak musí ve druhé polovině roku zajíždět lepší výsledky. Ve dvou soutěžích dal úplně zapomenout na své vítězství. Teď je to na Krisovi, on ví, co má dělat." U Citroënu se rozhodnou o své jezdecké sestavě pro rok 2016 až po poslední soutěži letošního roku.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.