Přípravy nového vozu u Hyundai běží na plné obrátky - tým je aktuálně ve Finsku, kde jezdí se starým (aktuálním) vozem i tím novým, který bude debutovat na Rally Monte Carlo 2016.
Hyundai naplánoval na tento týden intenzivní vývojové testy nové i20 WRC. Od pondělí do čtvrtka rozložil tým své 'ležení' ve finském regionu, kde se jezdí soutěž MS. Cílem testu je porovnat na více tratích současnou i20 WRC s prototypem budoucí verze i20 WRC.
Hayden Paddon, hvězda předchozí soutěže na Sardinii, poprvé usedl do nového vozu. Přítomen je také Thierry Neuville, který se nechal slyšet, že i pro něj jde vlastně o první pořádný test nového vozu. Odpočívat musí ze zdravotní problémů Kevin Abbring.
Jezdec nicméně doufá, že se stihne na víkend vyzdravit - to má v plánu belgickou Ypres Rally (s DS 3 R5). Hyundai stále nejezdí s finální verzí vozu, neustále slibuje další novinky, které zatím nechce ukazovat konkurenci.
Podle informací 'rallye-magazin.de' je aktuální vůz zhruba z 50 % shodný s tím, co uvidíme v lednu v Monaku. Zajímavé je, že podle neoficiálních zpráv z místa testů je nová generace už teď o zhruba půl vteřiny na kilometr rychlejší než stávající model.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?