Cílem Haydena Paddona pro letošní rok je zisk více podií než jen jednoho. Novozélanďan chce dokázat, že víkendový výsledek nebyl jen šťastnou náhodou.
Hayden Paddon byl zřejmě největším překvapením víkendové soutěže WRC na Sardinii, když první dva dny soutěže vedl a nakonec získal svoje první podíum ve WRC, když dojel druhý. Mladík přitom u týmu Hyundai Motorsport debutoval teprve před rokem.
Paddon doufá, že se mu ve druhé polovině šampionátu podaří přidat další podiová umístění. "Byl to neuvěřitelný víkend - jednoznačně se jednalo o jízdu mé dostavadní kariéry. Výsledek je lepší než to, v co jsme doufali během celého roku! Hádám, že mým problémem teď bude, že se mi pro zbytek sezony hodně vzrostla očekávání - ale snad se nám podaří získat ještě několik dalších podií," říká Hayden Paddon pro wrc.com.
"Samozřejmě, že to není ojedinělý případ, ale zároveň musím zůstat realistou, stát nohama pevně na zemi a dělat věci krok po kroku." Ve WRC teď přijdou na řadu šotolinové rally v Polsku a ve Finsku. Jedná se o rychlé soutěže, které by mohly sedět jízdnímu stylu Paddona.
"Finsko, Polsko a Austrálie, která se jede později během roku, jsou soutěžemi, které si užívám mnohem více než Sardinii a budeme na nich mít mnohem větší důvěru. Do Polska jedeme se stejným způsobem myšlení a uvidíme, kam nás to dostane," zakončil Novozélanďan.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?