Cílem Haydena Paddona pro letošní rok je zisk více podií než jen jednoho. Novozélanďan chce dokázat, že víkendový výsledek nebyl jen šťastnou náhodou.
Hayden Paddon byl zřejmě největším překvapením víkendové soutěže WRC na Sardinii, když první dva dny soutěže vedl a nakonec získal svoje první podíum ve WRC, když dojel druhý. Mladík přitom u týmu Hyundai Motorsport debutoval teprve před rokem.
Paddon doufá, že se mu ve druhé polovině šampionátu podaří přidat další podiová umístění. "Byl to neuvěřitelný víkend - jednoznačně se jednalo o jízdu mé dostavadní kariéry. Výsledek je lepší než to, v co jsme doufali během celého roku! Hádám, že mým problémem teď bude, že se mi pro zbytek sezony hodně vzrostla očekávání - ale snad se nám podaří získat ještě několik dalších podií," říká Hayden Paddon pro wrc.com.
"Samozřejmě, že to není ojedinělý případ, ale zároveň musím zůstat realistou, stát nohama pevně na zemi a dělat věci krok po kroku." Ve WRC teď přijdou na řadu šotolinové rally v Polsku a ve Finsku. Jedná se o rychlé soutěže, které by mohly sedět jízdnímu stylu Paddona.
"Finsko, Polsko a Austrálie, která se jede později během roku, jsou soutěžemi, které si užívám mnohem více než Sardinii a budeme na nich mít mnohem větší důvěru. Do Polska jedeme se stejným způsobem myšlení a uvidíme, kam nás to dostane," zakončil Novozélanďan.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?