Sébastien Ogier dokázal vyhrát na Sardinii i přesto, že musel první dva dny čistit trať. Na toto pravidlo si Francouz neustále stěžuje. Kris Meeke doporučil suverénovi letošní sezony, aby si vzal příklad ze svého krajana, Sébastiena Loeba.
Na Sardinii 2011 musel Sébastien Loeb čistit celé tři dny trať a i tak se mu povedlo vyhrát. Na takový výkon by se měl zaměřit i Sébastien Ogier před tím, než si začně stěžovat na svoji startovní pozici, míní Kris Meeke.
"Loeb si vůbec nestěžoval. Předvedl tehdy neuvěřitelné tempo a soutěž vyhrál," vrací se pro 'Autosport' Meeke do sezony 2011. "Loeb ukazoval, že to [vyhrávání při čistění tratě] jde. Pokud tedy někdo chce dokázat, že je tak dobrý, jako byl ten jezdec, který v naší generaci stanovoval laťku, tak musí dokázat to stejné."
Také Meekea zarazily komentáře Ogiera v cíli Portugalské rally. "Bylo to kompletně bez respektu. V posledních letech máme spoustu velkolepých šampionů. Ale žádný se tak opovržlivě nevyjadřoval o jiných jezdcích. Když Vás někdo porazí, tak před ním máte smeknout bez ohledu na okolnosti.
Když je někdo dva ze tří dnů nejrychlejší, tak to ještě neznamená, že vyhraje. Seb je dostatečně starý na to, aby tohle věděl. Pro sport není hezké ani dobré, když někdo něco takového na konci poslední zkoušky řekne."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?