Sébastien Ogier dokázal vyhrát na Sardinii i přesto, že musel první dva dny čistit trať. Na toto pravidlo si Francouz neustále stěžuje. Kris Meeke doporučil suverénovi letošní sezony, aby si vzal příklad ze svého krajana, Sébastiena Loeba.
Na Sardinii 2011 musel Sébastien Loeb čistit celé tři dny trať a i tak se mu povedlo vyhrát. Na takový výkon by se měl zaměřit i Sébastien Ogier před tím, než si začně stěžovat na svoji startovní pozici, míní Kris Meeke.
"Loeb si vůbec nestěžoval. Předvedl tehdy neuvěřitelné tempo a soutěž vyhrál," vrací se pro 'Autosport' Meeke do sezony 2011. "Loeb ukazoval, že to [vyhrávání při čistění tratě] jde. Pokud tedy někdo chce dokázat, že je tak dobrý, jako byl ten jezdec, který v naší generaci stanovoval laťku, tak musí dokázat to stejné."
Také Meekea zarazily komentáře Ogiera v cíli Portugalské rally. "Bylo to kompletně bez respektu. V posledních letech máme spoustu velkolepých šampionů. Ale žádný se tak opovržlivě nevyjadřoval o jiných jezdcích. Když Vás někdo porazí, tak před ním máte smeknout bez ohledu na okolnosti.
Když je někdo dva ze tří dnů nejrychlejší, tak to ještě neznamená, že vyhraje. Seb je dostatečně starý na to, aby tohle věděl. Pro sport není hezké ani dobré, když někdo něco takového na konci poslední zkoušky řekne."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?