Meeke: Neumím pošetřit gumy, proto jsem prohrál s VW

Kris Meeke
Kris Meeke, foto: Citroën Racing
iM2 2. června 2015 15:14
Sdílej:

Kris Meeke pracuje na tom, aby pneumatiky na jeho voze vydržely více kilometrů. Podle jeho názoru byl na ně v Portugalsku až moc drsný.

Drsná šotolina a měkká směs pneumatik byly důvodem, proč se v Portugalsku hodně hovořilo o životnosti pneumatik. Podle Krise Meekea to byl také hlavní důvod, proč se mu nepodařilo udržet tempo s trojicí továrních Volkswagenů.

"V polovině soutěže to vypadalo dobře - na čelo jsme ztráceli šest vteřin. Ale v sobotu odpoledne jsme se trošku propadli, bohůžel. Zdá se, že nedokážeme pošetřit pneumatiky tolik jako Volkswagen. Pokud Vám zbyde pro odpolední sekci více vzorku, pak to dělá rozdíl," říká tovární jezdec Citroënu pro wrc.com.

Ogier zřejmě umí pošetřit gumy nejvíce z celého pole (foto: Volkswagen Motorsport)

Do další soutěže na Sardinii už mnoho času nezbývá, ale jezdec se svým týmem pracuje na řešení. "Zdá se, že je to částečně díky mému jezdeckému stylu a částečně díky autu. Nejsme schopni tolik uchránit pneumatiky jako Volkswagen. Pro Ogiera se to zdá být přirozené. Byl schopný porážet Loeba, protože byl ještě lepší než on v šetření pneumatik.

V Portugalsku jsem se toho hodně naučil. Zkoušky na Sardinii jsou podobně tvrdé. Ok, budeme tam mít k dispozici tvrdší pneumatiky, což nám může pomoci, ale stále máme před sebou nějakou práci."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.