Kris Meeke pracuje na tom, aby pneumatiky na jeho voze vydržely více kilometrů. Podle jeho názoru byl na ně v Portugalsku až moc drsný.
Drsná šotolina a měkká směs pneumatik byly důvodem, proč se v Portugalsku hodně hovořilo o životnosti pneumatik. Podle Krise Meekea to byl také hlavní důvod, proč se mu nepodařilo udržet tempo s trojicí továrních Volkswagenů.
"V polovině soutěže to vypadalo dobře - na čelo jsme ztráceli šest vteřin. Ale v sobotu odpoledne jsme se trošku propadli, bohůžel. Zdá se, že nedokážeme pošetřit pneumatiky tolik jako Volkswagen. Pokud Vám zbyde pro odpolední sekci více vzorku, pak to dělá rozdíl," říká tovární jezdec Citroënu pro wrc.com.
Ogier zřejmě umí pošetřit gumy nejvíce z celého pole (foto: Volkswagen Motorsport)
Do další soutěže na Sardinii už mnoho času nezbývá, ale jezdec se svým týmem pracuje na řešení. "Zdá se, že je to částečně díky mému jezdeckému stylu a částečně díky autu. Nejsme schopni tolik uchránit pneumatiky jako Volkswagen. Pro Ogiera se to zdá být přirozené. Byl schopný porážet Loeba, protože byl ještě lepší než on v šetření pneumatik.
V Portugalsku jsem se toho hodně naučil. Zkoušky na Sardinii jsou podobně tvrdé. Ok, budeme tam mít k dispozici tvrdší pneumatiky, což nám může pomoci, ale stále máme před sebou nějakou práci."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?