Tým Malcolma Wilsona nasadil v Portugalsku poprvé přepracovanou Fiestu RS WRC - výsledek byl smíšený. Brit i tak vidí v novém voze potenciál pro budoucnost.
U M-Sportu panuje po Portugalsku smíšená nálada - zatímco Elfyn Evans měl technické problémy, Ott Tänak s přehledem dojel na pátém místě. Podle Malcolma Wilsona "není pochyb o tom, že jsme s ohledem na rychlost udělali krok vpřed. Konečný výsledek však bohužel tento pokrok neodráží."
Ott Tänak a jeho spolujezdec Raigo Mölder při cestě za pátým místem "nejeli naplno, namísto toho jeli inteligentně." S ohledem na zbytek sezony 2015 hledí Malcolm jen s optimismem: "Potenciál tu je." Podle něj Tänak "dříve nebo později dojede na podium".
Jestli to Estonci vyjde už na Sardinii, uvidíme za pár týdnů. Na středomořském ostrově však Wilson počítá také se silným výkonem jeho kolegy, Elfyna Evanse: "Elfyna dlouho události z minulého víkendu trápit nebudou. Sebere se a na Sardinii bude mít šanci podat jeden ze svých nejlepších výkonů na šotolině."
Evans před dvěma lety na Sardinii debutoval s Fordem Fiesta RS WRC, teď od něj Malcom očekává "jeden z nejlepších výkonů na šotolině"
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?