Pro Yvese Mattona, šéfa továrního Citroënu, je vítězství Krise Meekea v Argentině a boj o podium v Portugalsku důvod k tomu, aby mluvil o "novém a uvolněnějším" Krisovi.
Kris Meeke si již nemusí dělat starosti o místo v továrním Citroënu. Po vítězství v Argentině a velmi slušném výkonu v Portugalsku se dostal po 5 z 13 soutěží MS na průběžné čtvrté místo mezi jezdci.
Jari-Matti Latvala, tovární jezdec Volkswagenu, který byl vloni vice-mistrem, je v průběžném pořadí také s jedním vítězstvím na kontě až za Meekem. Jak říká Yves Matton, vítězství v Argentině sejmulo z Ira velký tlak a teď je uvolněnější.
"Teď, poté co vyhrál jednu rally, je mnohem uvolněnější. Teď už nemusí nikomu dokazovat, že je toho [vítězství] schopný," řekl Belgičan pro 'wrc.com'. Dále dodává, že i vystoupení v Portugalsku "odpovídalo našim představám".
Po vítězství v Portugalsku je Kris uvolněnější (foto: Citroën Racing)
V poslední etapě se mistr IRC propadl trošku dozadu, ale to bylo zapříčiněno prasklým stabilizátorem na jeho DS 3 WRC. Třetí místo tak bez boje připadlo Andreasi Mikkelsenovi z Volkwagenu. Matton je spokojen a svého svěřence chválí: "až do soboty večera ukazoval, že je schopný bojovat na čele."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?