Pro Yvese Mattona, šéfa továrního Citroënu, je vítězství Krise Meekea v Argentině a boj o podium v Portugalsku důvod k tomu, aby mluvil o "novém a uvolněnějším" Krisovi.
Kris Meeke si již nemusí dělat starosti o místo v továrním Citroënu. Po vítězství v Argentině a velmi slušném výkonu v Portugalsku se dostal po 5 z 13 soutěží MS na průběžné čtvrté místo mezi jezdci.
Jari-Matti Latvala, tovární jezdec Volkswagenu, který byl vloni vice-mistrem, je v průběžném pořadí také s jedním vítězstvím na kontě až za Meekem. Jak říká Yves Matton, vítězství v Argentině sejmulo z Ira velký tlak a teď je uvolněnější.
"Teď, poté co vyhrál jednu rally, je mnohem uvolněnější. Teď už nemusí nikomu dokazovat, že je toho [vítězství] schopný," řekl Belgičan pro 'wrc.com'. Dále dodává, že i vystoupení v Portugalsku "odpovídalo našim představám".
Po vítězství v Portugalsku je Kris uvolněnější (foto: Citroën Racing)
V poslední etapě se mistr IRC propadl trošku dozadu, ale to bylo zapříčiněno prasklým stabilizátorem na jeho DS 3 WRC. Třetí místo tak bez boje připadlo Andreasi Mikkelsenovi z Volkwagenu. Matton je spokojen a svého svěřence chválí: "až do soboty večera ukazoval, že je schopný bojovat na čele."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.