Sébastien Ogier se snaží vysvětlit své komentáře z Rally Portugal, ve kterých naznačoval, že tentokrát nevyhrál ten nejlepší.
Sébastien Ogier sice dojel v Portugalsku druhý, ale i tak po dojetí do cíle poslední zkoušky vylezl na střechu svého Pola R WRC a oslavoval druhé místo. V rozhovoru na konci posledního testu řekl: "Vím, že to je šťastný den pro mnoho lidí, protože se zdá, že je nudné, když pořád vyhrává ten nejlepší.
Takže tento víkend nevyhrál ten nejlepší - ale i tak je to pro mě fantastická rally." Po uplynutí nějakého času však odmítl, že by svým komentářem chtěl snížit výkon Jariho-Mattiho Latvaly. "Slyšeli jste ode mne nějakou frustraci - zvláště v ten moment, kdy to ve mě ještě stále vřelo.
Ogier v neděli neudržel frustraci, poté se ji snažil vysvětlit (foto: Volkswagen Motorsport)
Vždy mám problém kontrolovat svoji frustraci. Jsem takový. Pokaždé řeknu to, co si myslím. Na konci zkoušky jsem řekl, že je frustrující, když tento víkend nevyhrál nejlepší jezdec. Řekl jsem to, ale také musím říct, že není chybou Jariho-Mattiho, že měl výhodu.
Taková jsou pravidla a on odvedl práci, kterou měl - a odvedl ji velmi dobře. Zvláště v neděli jel tak rychle, že mě dokázal udržet za zády, takže mu i Mikkovi gratuluji. To je třeba říct." Francouz tím naráží na nutnost během prvních dvou etap čistit trať, zatímco Latvala si zhledem k jeho postavení v šampionátu mohl užívat vyčistěné trati.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.