Sébastien Ogier se snaží vysvětlit své komentáře z Rally Portugal, ve kterých naznačoval, že tentokrát nevyhrál ten nejlepší.
Sébastien Ogier sice dojel v Portugalsku druhý, ale i tak po dojetí do cíle poslední zkoušky vylezl na střechu svého Pola R WRC a oslavoval druhé místo. V rozhovoru na konci posledního testu řekl: "Vím, že to je šťastný den pro mnoho lidí, protože se zdá, že je nudné, když pořád vyhrává ten nejlepší.
Takže tento víkend nevyhrál ten nejlepší - ale i tak je to pro mě fantastická rally." Po uplynutí nějakého času však odmítl, že by svým komentářem chtěl snížit výkon Jariho-Mattiho Latvaly. "Slyšeli jste ode mne nějakou frustraci - zvláště v ten moment, kdy to ve mě ještě stále vřelo.
Ogier v neděli neudržel frustraci, poté se ji snažil vysvětlit (foto: Volkswagen Motorsport)
Vždy mám problém kontrolovat svoji frustraci. Jsem takový. Pokaždé řeknu to, co si myslím. Na konci zkoušky jsem řekl, že je frustrující, když tento víkend nevyhrál nejlepší jezdec. Řekl jsem to, ale také musím říct, že není chybou Jariho-Mattiho, že měl výhodu.
Taková jsou pravidla a on odvedl práci, kterou měl - a odvedl ji velmi dobře. Zvláště v neděli jel tak rychle, že mě dokázal udržet za zády, takže mu i Mikkovi gratuluji. To je třeba říct." Francouz tím naráží na nutnost během prvních dvou etap čistit trať, zatímco Latvala si zhledem k jeho postavení v šampionátu mohl užívat vyčistěné trati.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.