Spolujezdec Miikka Anttila namotivoval Jariho-Mattiho Latvalu natolik, že dokázal ustát závěrečný souboj se Sébastienem Ogierem o vítězství v Rally Portugal.
Pro Sébastiena Ogiera začala nedělení etapa dobře - první test vyhrál o 1,7s nad Latvalou. "Nešel jsem do žádného rizika," vysvětlil v cíli úřadující mistr světa. Jari-Matti Latvala poukazoval na chybějící zkušenosti: "On [Ogier] tu zkoušku jel už v předešlých letech [jako Fafe rallysprint]. My ale budeme pokračovat ve svém tempu."
Mezi zkouškami však 'zaúřadoval' Miikka Anttila, který na Latvalu zkusil 'psychotrik'. Kousek po startu předposlední zkoušky Finovi přes interkom řekl, že jede velkolepě: "To mi opravdu pomohlo," přiznává jezdec Volkswagenu.
Však také zajel nejrychlejší čas, čímž vyslal jasný signál k Ogierovi, že se o vítězství popere. Díky nejrychlejšímu času na předposlední zkoušce opět zvýšil vedení na 10,3 s, které už v závěru s přehledem udržel.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?