Spolujezdec Miikka Anttila namotivoval Jariho-Mattiho Latvalu natolik, že dokázal ustát závěrečný souboj se Sébastienem Ogierem o vítězství v Rally Portugal.
Pro Sébastiena Ogiera začala nedělení etapa dobře - první test vyhrál o 1,7s nad Latvalou. "Nešel jsem do žádného rizika," vysvětlil v cíli úřadující mistr světa. Jari-Matti Latvala poukazoval na chybějící zkušenosti: "On [Ogier] tu zkoušku jel už v předešlých letech [jako Fafe rallysprint]. My ale budeme pokračovat ve svém tempu."
Mezi zkouškami však 'zaúřadoval' Miikka Anttila, který na Latvalu zkusil 'psychotrik'. Kousek po startu předposlední zkoušky Finovi přes interkom řekl, že jede velkolepě: "To mi opravdu pomohlo," přiznává jezdec Volkswagenu.
Však také zajel nejrychlejší čas, čímž vyslal jasný signál k Ogierovi, že se o vítězství popere. Díky nejrychlejšímu času na předposlední zkoušce opět zvýšil vedení na 10,3 s, které už v závěru s přehledem udržel.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?