Spolujezdec Miikka Anttila namotivoval Jariho-Mattiho Latvalu natolik, že dokázal ustát závěrečný souboj se Sébastienem Ogierem o vítězství v Rally Portugal.
Pro Sébastiena Ogiera začala nedělení etapa dobře - první test vyhrál o 1,7s nad Latvalou. "Nešel jsem do žádného rizika," vysvětlil v cíli úřadující mistr světa. Jari-Matti Latvala poukazoval na chybějící zkušenosti: "On [Ogier] tu zkoušku jel už v předešlých letech [jako Fafe rallysprint]. My ale budeme pokračovat ve svém tempu."
Mezi zkouškami však 'zaúřadoval' Miikka Anttila, který na Latvalu zkusil 'psychotrik'. Kousek po startu předposlední zkoušky Finovi přes interkom řekl, že jede velkolepě: "To mi opravdu pomohlo," přiznává jezdec Volkswagenu.
Však také zajel nejrychlejší čas, čímž vyslal jasný signál k Ogierovi, že se o vítězství popere. Díky nejrychlejšímu času na předposlední zkoušce opět zvýšil vedení na 10,3 s, které už v závěru s přehledem udržel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?