Po malé chybičce v Argentině, která však měla velké následky, chyboval Belgičan Thierry Neuville také teď v Portugalsku. Jezdec týmu Hyundai ale nevidí žádný důvod, aby o sobě pochyboval. Vzhlíží už k dalšímu závodu.
Vybraný styl jízdy - na plný plyn - byl z pohledu Thierryho Neuvilla zcela správný. "Po špatném sobotním startu po chybném výběru gum jsme měli pro něděli samozřejmě cíl získat co možná nejvíce. To znamená atakovat a o to jsme se také pokusili," říká Thierry Neuville. Nicméně kousek po startu zavadil o jeden z břehů a šel rychle přes střechu.
i20 WRC zůstala po incidentu ležet na boku. Proč Belgičan auto nepřevrátil zpět na kola a nepokračoval dál? "Především jsme měli díky tomu poškozený chladič a další jízda tak už nebyla možná." I z Portugalska si tak Thierry odváží nulu na svém kontě. "Už v Argentině to pro nás bylo hodně těžké a nedopadlo to tak, jak jsme doufali. Zde rally začala také špatně. Ale přes to všechno si myslím, že by se [sobotní - Neuville jel jiné gumy než ostatní] volba gum v neděli možná mohla vyplatit."
Mechanici měli na autě Neuvilla po Argentině i v Portugalsku co opravovat(foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
"Ale dobrá, udělali jsme chybu. Nemělo se to stát, ale stalo se. Teď se musíme dívat dopředu. Podobné momenty se už v minulosti staly a my se vždy vrátili silnější. To znamená, že se teď koncentrujeme na další rally a budeme se snažit tam být opět na špici."
A co Neuville říká na svoji bilanci dvou nul z posledních dvou soutěží? "Některé soutěže jezdci sedí více a jiné méně. V Argentině jsem měl vždy problémy a zde to byla nová soutěž a na té se chyba stane rychle. Něco optimističtěšjího - už je to pryč," zakončil stále mladý jezdec.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?