Jari-Matti Latvala a Sébastien Ogier dostali od Volkswagenu svolení k tomu, aby si to zítra na trati Rally Portugal rozdali v přímém souboji o vítězství. Šéf továrního týmu potvrdil, že nebude jezdcům nic přikazovat.
Jari-Matti Latvala má před nedělí náskok 9,5 vteřiny. Jeho týmový kolega, Sébastien Ogier, si však na vítězství také brousí zuby. Od Volkswagenu teď večer přišla pozitivní zpráva - Jost Capito, šéf továrního týmu, nebude určovat pořadí, ve kterém mají jezdci dojet do cíle.
Aktuální pořadí zajišťuje německému týmu cenných 43 bodů, o které může při chybě některého z jezdců přijít. Avšak Capito se rozhodl do souboje nazasahovat: "Každý ze čtveřice nejrychlejších jezdců chce vyhrát. A my je necháme o toto vítězství bojovat.
Jasně, jde nám o body pro tým, ale pro tým je důležité nechat je bojovat mezi sebou. Myslím, že zítra uvidíme fantastické představení," okomentoval situaci Jost. Nedělní etapa je nejkratší z celé rally, čeká nás jen 54,5 kilometru. Pokud by se ztráta Ogiera na Latvalu po 269,5 ostrých kilometrech přepočetla na metry, tak bychom došli ke 242 metrům.
Stejně jako Citroën v Argentině, Volkswagen nechá v Portugalsku jezdce bojovat do posledního metru (foto: Volkswagen Motorsport)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?