Poslední dobou se vyrojilo několik zpráv o tom, že by Thierry Neuville pro příští rok mohl změnit své působiště. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, veřejně vyhlásil, že by Belgičana moc rád přivítal zpět ve svém týmu. K situaci se teď blíže vyjádřil také Neuville.
O možné budoucnosti se teď mluvilo více než dost (více informací zde a zde). Dokonce samotný šéf M-Sportu veřejně přiznal, že by o služby jezdce, který v jeho týmu už jednu úspěšnou sezonu absolvoval (stal se vicemistrem světa), měl zájem. Veškeré spekulace teď ale poměrně jednoznačně ukončil sám Thierry.
"Nemám se opravdu o čem rozhodovat. Jsem vcelku spokojený s tím, čeho jsme za půl druhého roku dosáhli. I když něco nefungovalo tak, jak jsme chtěli, je nálada stále dobrá. Všichni se díváme dopředu na rok 2016, kdy konečně přijde nové auto. V roce 2016 budu ještě u Hyundai a do nového auta vkládám velké naděje - to pak samozřejmě musí být dobré," říká jednička týmu Huyndai, Thierry Neuville.
"Opravdu byly některé těžké momenty, které nás stály něco z naší motivace. Ale teď vím: Auto přijde teprve v příštím roce a to bez nějakých větších diskusí. Letošní rok dojedeme do cíle, abychom získali co možná nejvíce zkušeností. Na jedné nebo dvou rallych půjdeme možná do o něco vyššího rizika, abychom vyjeli TOP výsledek. Příští rok se pak budeme zase koncentrovat na šampionát. Vždycky jsme říkali, že v roce 2016 chceme usilovat o šampionát - a myslím, že je to s Hyundai možné."
Thierry a celý tým Hyundai se už těší na příští rok a nový speciál (foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
V jiném rozhovoru pak Neuville řekl: "Myslím, že jsem to zdůraznil dostatečně: Příští rok zcela jistě zůstávám u Hyundai. S týmem jsem teď dva roky a vyvíjeme společně něco. OK, trvá to o něco déle, než bylo zamýšleno, a bylo to také o něco těžší, ale budoucnost vypadá pro rok 2016 velkolepě. Přijde nové auto a my s ním máme velká očekávání."
Dodatečné vysvětlení k situaci podal také Malcolm Wilson: "Neměl bych být špatně pochopen, se svými dvěma jezdci jsem velmi spokojen. Ale když jde o budoucnost, sleduji každého." M-Sport by však potřeboval získat nějakého silného sponzora nebo začít se spoluprácí s nějakým výrobcem. K Neuvillovi Wilson ještě dodal: "Nikdy jsem se netajil tím, že pracoval skvěle. Kdybych měl mít rozpočet a podporu od nějakého výrobce, tak bych se snažil si ho znovu zavázat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?