Neuville vyjasňuje svoji budoucnost: Není o čem se rozhodovat

Neuville, Thierry
Neuville, Thierry, foto: Hyundai Motorsport/McKlein
iM2 22. května 2015 23:07
Sdílej:

Poslední dobou se vyrojilo několik zpráv o tom, že by Thierry Neuville pro příští rok mohl změnit své působiště. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, veřejně vyhlásil, že by Belgičana moc rád přivítal zpět ve svém týmu. K situaci se teď blíže vyjádřil také Neuville.

O možné budoucnosti se teď mluvilo více než dost (více informací zde a zde). Dokonce samotný šéf M-Sportu veřejně přiznal, že by o služby jezdce, který v jeho týmu už jednu úspěšnou sezonu absolvoval (stal se vicemistrem světa), měl zájem. Veškeré spekulace teď ale poměrně jednoznačně ukončil sám Thierry.

"Nemám se opravdu o čem rozhodovat. Jsem vcelku spokojený s tím, čeho jsme za půl druhého roku dosáhli. I když něco nefungovalo tak, jak jsme chtěli, je nálada stále dobrá. Všichni se díváme dopředu na rok 2016, kdy konečně přijde nové auto. V roce 2016 budu ještě u Hyundai a do nového auta vkládám velké naděje - to pak samozřejmě musí být dobré," říká jednička týmu Huyndai, Thierry Neuville. 

"Opravdu byly některé těžké momenty, které nás stály něco z naší motivace. Ale teď vím: Auto přijde teprve v příštím roce a to bez nějakých větších diskusí. Letošní rok dojedeme do cíle, abychom získali co možná nejvíce zkušeností. Na jedné nebo dvou rallych půjdeme možná do o něco vyššího rizika, abychom vyjeli TOP výsledek. Příští rok se pak budeme zase koncentrovat na šampionát. Vždycky jsme říkali, že v roce 2016 chceme usilovat o šampionát - a myslím, že je to s Hyundai možné."

Thierry a celý tým Hyundai se už těší na příští rok a nový speciál (foto: Hyundai Motorsport/McKlein)

V jiném rozhovoru pak Neuville řekl: "Myslím, že jsem to zdůraznil dostatečně: Příští rok zcela jistě zůstávám u Hyundai. S týmem jsem teď dva roky a vyvíjeme společně něco. OK, trvá to o něco déle, než bylo zamýšleno, a bylo to také o něco těžší, ale budoucnost vypadá pro rok 2016 velkolepě. Přijde nové auto a my s ním máme velká očekávání."

Dodatečné vysvětlení k situaci podal také Malcolm Wilson: "Neměl bych být špatně pochopen, se svými dvěma jezdci jsem velmi spokojen. Ale když jde o budoucnost, sleduji každého." M-Sport by však potřeboval získat nějakého silného sponzora nebo začít se spoluprácí s nějakým výrobcem. K Neuvillovi Wilson ještě dodal: "Nikdy jsem se netajil tím, že pracoval skvěle. Kdybych měl mít rozpočet a podporu od nějakého výrobce, tak bych se snažil si ho znovu zavázat."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.