M-Sport začal naťukávat možný příchod svého bývalého jezdce zpět minulý týden. Teď Malcolm Wilson otevřeně přiznal, že chce Belgičana zpět do týmu. Lákadlem má být nová Fiesta RS WRC, která má být v jeho rukou schopná bojovat s Volkswageny.
M-Sport se snaží získat Thierryho Neuvillea zpět do týmu už od sezony 2016. Belgičan jezdil u britského týmu v sezoně 2013 před tím, než odešel do Hyundai. O víkendu nás čeká debut nového vozu M-Sportu, který má být velkým lákadlem. Dle Malcolma Wilsona má Neuville rychlost na to, aby ukončil čekání M-Sportu na vítězství.
První naznačení přišlo už minulý týden, jak jsme psali v tomto článku. Teď už Wilson otevřeně přiznal, že chce získat Neuvillea: "Vím, že máme od Portugalska vítězné auto. Pro mě je dalším krokem získat jezdce, který má dostatek zkušeností na to, aby s ním vítězství vyjel. Netajím se tím, že hledám pro tým partnera s penězi, který by zaplatil příští rok jezdce - tím jezdcem by byl Thierry Neuville."
Thierry vloni sice vyhrál s Hyundai i20 WRC Rallye Deutschland, ale úspěšnější byl v roce 2013 s Fordem Fiesta RS WRC, když stanul 7 krát na podium a stal se vice-mistrem světa. "Kdyby byl u nás zůstal, mohl vyzvat Ogiera. A pořád to může zvládnout."
V roce 2013 sice na vítězství Thierry nedosáhl, ale stal se vicemistrem
Narozdíl od Wilsona však Michel Nandan, šéf továrního týmu Hyundai, vůbec nepochybuje, kde bude v budoucnu Neuville jezdit: "Thierry bude příští rok u nás! Stejně tak i Dani [Sordo]. Položil zde základní kameny a příští rok bude sklízet ovoce své práce."
"Nechci o tom hovořit, jen dělám svoji práci. Vím, kam se chci dostat, co chci dělat a co nesmím dělat," řekl tajuplně Thierry Neuville. Podle různých spekulací má však ve své smlouvě možnost odejít od Hyundai, co na to jezdec? "Vždycky mám možnosti! Chci se dále rozvíjet a jsem si celkem jistý, že nové auto bude rychlé.
Neuville u Hyundai položil základy a teď bude sklízet ovoce, slibuje Nandan (foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
Myslím, že zůstanu u Hyundai. Mám zde dobré vztahy se všemi. Předtím jsem byl v různých týmech, takže znám docela dost lidí. Aktuálně se koncentruji na svoji práci. Měl jsem dobrý start do sezony, ale Argentina byla špatná. Pokusím se to zlepšit a dostat sev MS opět výš."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.