M-Sport začal naťukávat možný příchod svého bývalého jezdce zpět minulý týden. Teď Malcolm Wilson otevřeně přiznal, že chce Belgičana zpět do týmu. Lákadlem má být nová Fiesta RS WRC, která má být v jeho rukou schopná bojovat s Volkswageny.
M-Sport se snaží získat Thierryho Neuvillea zpět do týmu už od sezony 2016. Belgičan jezdil u britského týmu v sezoně 2013 před tím, než odešel do Hyundai. O víkendu nás čeká debut nového vozu M-Sportu, který má být velkým lákadlem. Dle Malcolma Wilsona má Neuville rychlost na to, aby ukončil čekání M-Sportu na vítězství.
První naznačení přišlo už minulý týden, jak jsme psali v tomto článku. Teď už Wilson otevřeně přiznal, že chce získat Neuvillea: "Vím, že máme od Portugalska vítězné auto. Pro mě je dalším krokem získat jezdce, který má dostatek zkušeností na to, aby s ním vítězství vyjel. Netajím se tím, že hledám pro tým partnera s penězi, který by zaplatil příští rok jezdce - tím jezdcem by byl Thierry Neuville."
Thierry vloni sice vyhrál s Hyundai i20 WRC Rallye Deutschland, ale úspěšnější byl v roce 2013 s Fordem Fiesta RS WRC, když stanul 7 krát na podium a stal se vice-mistrem světa. "Kdyby byl u nás zůstal, mohl vyzvat Ogiera. A pořád to může zvládnout."
V roce 2013 sice na vítězství Thierry nedosáhl, ale stal se vicemistrem
Narozdíl od Wilsona však Michel Nandan, šéf továrního týmu Hyundai, vůbec nepochybuje, kde bude v budoucnu Neuville jezdit: "Thierry bude příští rok u nás! Stejně tak i Dani [Sordo]. Položil zde základní kameny a příští rok bude sklízet ovoce své práce."
"Nechci o tom hovořit, jen dělám svoji práci. Vím, kam se chci dostat, co chci dělat a co nesmím dělat," řekl tajuplně Thierry Neuville. Podle různých spekulací má však ve své smlouvě možnost odejít od Hyundai, co na to jezdec? "Vždycky mám možnosti! Chci se dále rozvíjet a jsem si celkem jistý, že nové auto bude rychlé.
Neuville u Hyundai položil základy a teď bude sklízet ovoce, slibuje Nandan (foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
Myslím, že zůstanu u Hyundai. Mám zde dobré vztahy se všemi. Předtím jsem byl v různých týmech, takže znám docela dost lidí. Aktuálně se koncentruji na svoji práci. Měl jsem dobrý start do sezony, ale Argentina byla špatná. Pokusím se to zlepšit a dostat sev MS opět výš."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?