Jeho start na Rally Monte Carlo se postaral o velkou publicitu pro značku DS. Teď se zdá, že bychom se mohli dočkat dalšího startu.
Už vloni se šéfovi týmu Citroën, Yvesi Mattonovi, povedlo to, v co už nikdo nedoufal. Počkal na vhodný moment a přemluvil Sébastiena Loeba k jednorázovému návratu do MS. Původně měl jet Sébastien Loeb na domácí Rally de France, jenže protože se na poslední chvíli změnil kalendář WTCC, tak absolvoval Rally Monte Carlo.
Jeho start vzbudil enormní pozornost médií i diváků a přesto, že byl 15 měsíců mimo WRC, tak byl stále konkurenceschopný. V Monaku ale neustále opakoval, že "jde o jednorázovou záležitost." Jenže to by se mohlo ještě jednou změnit. Během příprav na Rally Portugal totiž promluvil šéf továrního týmu o možném startu Loeba nahlas.
"WTCC je pro Séba stále prioritou, Rally Portugal by ale s kalendářem WTCC nekolidovala. O zdejším startu jsme mluvili, ale ihned jsme jej zavrhli," prozradil Belgičan pro 'Motorsport aktuell', aniž by vysvětlil detaily. Logickým důvodem by mohl být nedostatek šotolinových testů, které by bylo možné před případným 170. startem Loeba ve WRC uskutečnit.
Zlanaří Citroën Loeba k dalšímu startu ve WRC?
Odmítnutí startu v Portugalsku však neznamená definitivní rozloučení se s kariérou v MS. Matton dodal, že se momentálně na žádném dalším startu nepracuje. Předposlední soutěž MS by ale mohla být dějištěm druhého návratu. WTCC má totiž tou dobou několikatýdenní pauzu a soutěž ve Španělsku tak sedí do Sébastienova kalendáře.
Francouz zde drží sérii 8 vítězství v řadě. Navíc by ze své pozdní startovní pozice mohl v pátek na šotolinových tratích profitovat. To by bylo jasnou výhodou oproti rivalovi Sébastienu Ogierovi. Ten by navíc touto dobou mohl mít již titul v kapse, proto by se mohl pustit do souboje s Loebem se vší vervou. Mladší z obou Francouzů vede v posledních třech společných soutěžích na vítězství 3:0...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?