V shakedownu na nadcházející Rally Argentina se podařilo zajet na desetinu stejný čas Sébastienu Ogierovi a Krisi Meekeovi.
Po takřka sedmi týdnech volna, které máme od Rally Mexiko již za sebou, na nás čeká soutěž v Argentině. Pro jezdce je tradiční shakedown dobrou šancí dostat se opět do formy. Trať testovací zkoušky měří v Argentině 4,59 km a jede se z Villa Garcia do Cabalango.
Nepřekvapivě nejrychlejšího času dosáhl Sébastien Ogier: "Za těch šest týdnů pauzy jsme měli jen jeden šotolinový test. Proto by shakedown důležitý, abych znovu našel rytmus." Ovšem na desetinu stejný čas zajel také Kris Meeke: "Start sezony pro mě nebyl jednoduchý. Moje rychlost byla sice ok, ale nebyl jsem konstantní a udělal jsem několik chyb. I tak byla ale pauza dobrá, abych si pročistil hlavu. Stejně jako Seb jsem od té doby měl jen jeden den šotolinových testů, bylo tedy dobré, že jsem na shakedownu dostal opět dobrý pocit."
Shakedown Rally Argentina:1. Sébastien Ogier (Volkswagen) - 2:30,9 min= Kris Meeke (Citroën) - 2:30,9 min3. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) - 2:32,1 min4. Mads Östberg (Citroën) - 2:32,2 min5. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 2:32,6 min6. Thierry Neuville (Hyundai) - 2:32,9 min7. Dani Sordo (Hyundai) - 2:34,4 min8. Ott Tänak (Ford) - 2:34,9 min9. Elfyn Evans (Ford) - 2:35,3 min10. Hayden Paddon (Hyundai) - 2:36,9 min
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.