V shakedownu na nadcházející Rally Argentina se podařilo zajet na desetinu stejný čas Sébastienu Ogierovi a Krisi Meekeovi.
Po takřka sedmi týdnech volna, které máme od Rally Mexiko již za sebou, na nás čeká soutěž v Argentině. Pro jezdce je tradiční shakedown dobrou šancí dostat se opět do formy. Trať testovací zkoušky měří v Argentině 4,59 km a jede se z Villa Garcia do Cabalango.
Nepřekvapivě nejrychlejšího času dosáhl Sébastien Ogier: "Za těch šest týdnů pauzy jsme měli jen jeden šotolinový test. Proto by shakedown důležitý, abych znovu našel rytmus." Ovšem na desetinu stejný čas zajel také Kris Meeke: "Start sezony pro mě nebyl jednoduchý. Moje rychlost byla sice ok, ale nebyl jsem konstantní a udělal jsem několik chyb. I tak byla ale pauza dobrá, abych si pročistil hlavu. Stejně jako Seb jsem od té doby měl jen jeden den šotolinových testů, bylo tedy dobré, že jsem na shakedownu dostal opět dobrý pocit."
Shakedown Rally Argentina:1. Sébastien Ogier (Volkswagen) - 2:30,9 min= Kris Meeke (Citroën) - 2:30,9 min3. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) - 2:32,1 min4. Mads Östberg (Citroën) - 2:32,2 min5. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 2:32,6 min6. Thierry Neuville (Hyundai) - 2:32,9 min7. Dani Sordo (Hyundai) - 2:34,4 min8. Ott Tänak (Ford) - 2:34,9 min9. Elfyn Evans (Ford) - 2:35,3 min10. Hayden Paddon (Hyundai) - 2:36,9 min
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.