V shakedownu na nadcházející Rally Argentina se podařilo zajet na desetinu stejný čas Sébastienu Ogierovi a Krisi Meekeovi.
Po takřka sedmi týdnech volna, které máme od Rally Mexiko již za sebou, na nás čeká soutěž v Argentině. Pro jezdce je tradiční shakedown dobrou šancí dostat se opět do formy. Trať testovací zkoušky měří v Argentině 4,59 km a jede se z Villa Garcia do Cabalango.
Nepřekvapivě nejrychlejšího času dosáhl Sébastien Ogier: "Za těch šest týdnů pauzy jsme měli jen jeden šotolinový test. Proto by shakedown důležitý, abych znovu našel rytmus." Ovšem na desetinu stejný čas zajel také Kris Meeke: "Start sezony pro mě nebyl jednoduchý. Moje rychlost byla sice ok, ale nebyl jsem konstantní a udělal jsem několik chyb. I tak byla ale pauza dobrá, abych si pročistil hlavu. Stejně jako Seb jsem od té doby měl jen jeden den šotolinových testů, bylo tedy dobré, že jsem na shakedownu dostal opět dobrý pocit."
Shakedown Rally Argentina:1. Sébastien Ogier (Volkswagen) - 2:30,9 min= Kris Meeke (Citroën) - 2:30,9 min3. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) - 2:32,1 min4. Mads Östberg (Citroën) - 2:32,2 min5. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 2:32,6 min6. Thierry Neuville (Hyundai) - 2:32,9 min7. Dani Sordo (Hyundai) - 2:34,4 min8. Ott Tänak (Ford) - 2:34,9 min9. Elfyn Evans (Ford) - 2:35,3 min10. Hayden Paddon (Hyundai) - 2:36,9 min
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.