Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, hovoří o nepovedeném vstupu do sezony v podání Krise Meekea. Tovární tým za svým jezdcem přesto i nadále stojí.
Tři soutěže a pouze 10 bodů na kontě Krise Meekea. Mizerný start do sezony 2015 dovršil Severní Ir v Mexiku, kde havaroval hned v úvodu soutěže. Jeho kolega, Mads Ostberg, dojel naposledy na podium, Kris Meeke kupí chybu za chybou, a tak utíkají mu i jeho týmu důležité body.
I přes nepovedený start stojí šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, za svým pilotem a nijak na něj netlačí: "Jediným cílem Krise v Argentině musí být dojet bez chyby do cíle. Musí krok za krokem získat zpět sebedůvěru při jízdě. To je aktuálně jediný možný začátek," řekl Belgičan pro wrc.com.
O kvalitách Meekea se u Citroënu nepochybuje: "Vloni ve druhé polovině sezony, počínaje Finskem, zajel opravdu dobré výsledky. Navíc byl během soutěží konstantní. Začátek tohoto roku nebyl zcela jistě takový, jaký jsme očekávali."
Rychlost ukázal Kris i v Mexiku, ale (ne)spolehlivost jej neustále sráží (foto: Citroën Racing)
Kris je, i přesto, že je mu už 35 let, v MS spíše nováček: "Nesmíme zapomínat, že loňská sezona pro něj byla první kompletní v MS. Bojuje proti jezdcům, kteří mají zkušenosti z minimálně dvou nebo třech sezon."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?