Týmový manažer stáje Hyundai Shell WRT, Alain Penasse, tvrdí že nová i20 WRC bude nasazena tehdy, až "bude přemožitelem Pola".
U továrního týmu Hyundai si předsevzali, že na světové špičce s nasazením nového auta nahradí zatím dominantní Volkswagen. Korejský výrobce, jehož tým je bázovaný v Německu, možná nový speciál představí až v Německu. Rally Deutschland je nakonec soutěží, na které tým vloni slavil vítězství.
Podle týmového manažera, Alaina Penasseho, počítají s tím, že jakmile nasadí nové auto, tak budou moci porážet Volkswagen. Novou zbraň chtějí zároveň představit, až bude vyzrátá. "Se zavedením nového auta chceme naše rivaly nechat za námi. Možná bychom měli lépe říci našeho rivala, protože Citroën a Ford porážíme už s naším aktuálním autem."
"Naším tempem v Mexiku jsme byli překvapeni. Thierrym [Neuvillem] jsme překvapení nebyli. Věděli jsme, že je velkým bojovníkem. Překvapením ale bylo, jak dobře jsme dokázali držet krok s týmy, které již mají nasazené nové vozy. Místo toho, abychom proti nim byli v nevýhodě, tak jsme se jim přiblížili," pokračuje Penasse.
Alain v rozhovoru s jedním z jeho kolegů(foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
Co se času prvního startu nového speciálu týče, tak Alain moc sdílný být nechtěl: "Pokud to nebude pemožitel Pola, tak není důvod jej nasazovat." Před novou i20 by měla být fáze finálního doladění, před ní ale tým chce prý provést srovnávací test s akutální i20 WRC. Co se akutálního auta týče, tak by se na něm v Argentině měla představit ještě jedna modifikace - speciály i20 WRC v rukou Daniho Sorda a Thierryho Neuvilla by měly vyjet s několika vylepšeními. Především se tu bavíme o řazení pádlem pod volantem.
"Na akutálním autě dále pracujeme. Každé zlepšení, kterého dosáhneme s aktuálním autem, může být přeneseno na nové. Takto viděno se vlastně jedná o krok vpřed pro nové auto. Pro Argentinu vytáheneme v různých oblastech několik žolíků. Díky nim bychom měli být blíže špičce," říká Penasse o čtvrtém podniku letošní sezony.
Týmový manažer stáje Hyundai přiznal, že se jim čtyřtýdenní pauza mezi Mexikem a Argentinou hodila: "Mohli jsme se díky tomu nadechnout. První tři rally sezony jsou zároveň třemi nejtěžšími. Jedná se tak vždy o hektický úvod. Teď je na programu několik šotolinových rally, které zahájíme s novými díly. Na rychlých soutěžích v Polsku a ve Finsku bychom neměli vypadat špatně, protože jsme tam byli už vloni se starým autem konkurenceschopní," zakončil Alain Penasse.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?