První pozice na trati bude v nadcházejících šotolinových soutěžích větším problémem, než byla v Mexiku. Sébastien Ogier se proto opět pouští do ostré kritiky tohoto pravidla.
Úřadující mistr světa vychází z toho, že jej aktuální pravidla budou stát několik vítězství. V Mexiku ale vyhrál i přesto, že jel jako první na trati v pátek a sobotu (z těch, co v soutěži pokračovali, před ním jeli jezdci v rámci Rally2). Před startem Mexika ještě Sébastien Ogier vylučoval možnost zisku podia.
Jezdec Volkswagenu si i přes vítězství (letos už třetí, jinak páté v řadě) nadále myslí, že letos bude oproti ostatním hodně znevýhodněn. Na Sardinii už ale vítězství možné určitě nebude: "Bez měkkých pneumatik v pátek by můj výsledek v Mexiku byl zřejmě jiný."
"Jsem ale velmi spokojen, že jsme zvládli něco, co se zdálo zdánlivě nemožné," našel pozitivum Seb. S odhady Ogiera souhlasí i jeho týmový kolega, Jari-Matti Latvala: "V Portugalsku a na Sardinii to bude určitě těžší.
Nemůžeme tam jet s měkkou sadou pneumatik a zdejší tratě jsou tvrdé. Proto to bude opravdu těžké," říká pro 'Autosport.com' Fin. Po třech soutěžích má Ogier v čele hodnocení náskok 34 bodů na Mikkelsena. Latvala ztrácí hrozivých 62 bodů!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?