První pozice na trati bude v nadcházejících šotolinových soutěžích větším problémem, než byla v Mexiku. Sébastien Ogier se proto opět pouští do ostré kritiky tohoto pravidla.
Úřadující mistr světa vychází z toho, že jej aktuální pravidla budou stát několik vítězství. V Mexiku ale vyhrál i přesto, že jel jako první na trati v pátek a sobotu (z těch, co v soutěži pokračovali, před ním jeli jezdci v rámci Rally2). Před startem Mexika ještě Sébastien Ogier vylučoval možnost zisku podia.
Jezdec Volkswagenu si i přes vítězství (letos už třetí, jinak páté v řadě) nadále myslí, že letos bude oproti ostatním hodně znevýhodněn. Na Sardinii už ale vítězství možné určitě nebude: "Bez měkkých pneumatik v pátek by můj výsledek v Mexiku byl zřejmě jiný."
"Jsem ale velmi spokojen, že jsme zvládli něco, co se zdálo zdánlivě nemožné," našel pozitivum Seb. S odhady Ogiera souhlasí i jeho týmový kolega, Jari-Matti Latvala: "V Portugalsku a na Sardinii to bude určitě těžší.
Nemůžeme tam jet s měkkou sadou pneumatik a zdejší tratě jsou tvrdé. Proto to bude opravdu těžké," říká pro 'Autosport.com' Fin. Po třech soutěžích má Ogier v čele hodnocení náskok 34 bodů na Mikkelsena. Latvala ztrácí hrozivých 62 bodů!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?