Martin Prokop doufá, že forma, která ho dostala až na 6. místo v Mexiku, mu vydrží i pro nadcházející šotolinové soutěže, na kterých by v takovém případě mohl získat velmi zajímavé výsledky.
Šesté místo bylo nejlepším výsledkem českého zástupce od Sardinie loňského roku. Samozřejmě byl Martin Prokop nejlepší soukromník v Jižní Americe: "V Mexiku jsem v předešlých sezonách jezdil hodně opatrně. Ale tentokrát jsem jel dobře," řekl jezdec Jipocar týmu serveru 'wrc.com'.
"Byl to nejmenší časový odstup od Ogiera a nejlepších kluků na čele, takže jsem nejel opatrně. Ale povedlo se mi zůstat na trati a také auto zůstalo pohromadě. Musí zde být nějaké tajemství! Doufám, že se nám povede stejně i v dalších těžkých soutěžích - v Argentině, Portugalsku a Sardinii.
Argentinu mám rád, zajel jsem zde svůj nejlepší výsledek - 4. místo v roce 2012." Odhodláný přístup v Mexiku znamenal, že jeho Ford Fiesta RS WRC dostal zkraje soutěže co proto, jakmile se ale situace ustálila, Martin mohl lehce zvolnit. "První polovina soutěže byla, co se rychlosti týče, opravdu dobrá.
Auto bylo hodně poničené, takže mechanici měli hodně práce. Ale výsledek byl neuvěřitelný - pro mě jeden z nejlepších na šotolině. Ve druhé polovině jsme trošku zvolnili, protože už němělo cenu riskovat nebo na to tlačit. Dvě zkoušky před cílem jsme ale měli velkou krizovku, protože na trati byly kameny.
Udělali jsme na nich defekt. Okamžitě jsme měli prázdné kolo a z toho vyústil velký moment. Zastavili jsme se mezi nějakými kameny, ale nakonec se nám povedlo dostat se na trať a auto poté opravit. Takže to byla rally nahoru a dolů, ale celkově jsem spokojen."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.