Andreas Mikkelsen má za to, že podium z Mexika, kde jel ve starém Polu R WRC, věští dobrou budoucnost počínaje Rally Portugal, od které na něj čeká nové auto.
Na třetí soutěži musel jet Andreas Mikkelsen velmi opatrně, protože s mexickými tratěmi nemá moc zkušeností. Velkou část tratí jel v závodním tempu poprvé, protože jeho debut v Mexiku v roce 2014 narušily hned dvě nehody.
Portugalsko se přesouvá poprvé od roku 2001 z jihu na sever. Nor věří, že na tratích, které budou nové pro všechny, může předvést velmi dobrý výkon: "Vždy jsem měl v předešlých letech v Portugalsku problémy s rychlostí, s tou rally jsem bojoval.
Ale věřím, že to, co jsme předvedli v Mexiku, mi dává sebedůvěru v to, abych jel rychle i v Portugalsku," říká 25 letý jezdec, který na jihu Evropy poprvé okusí v ostré jízdě nové Polo R WRC specifikace 2015. Podle něj mu v Mexiku pomohla znalost tratí k vyrovnanému výkonu s dobrou rychlostí.
"Při druhých průjezdech jsme tolik nezaostávali a pořád je zde prostor pro zlepšení. Ale při takovéto rychlosti opravdu potřebujete znát tratě, abyste mohli jet rychle a zároveň bezpečně. Můžete je rychle, ale pravděpodobně uděláte chybu a budete muset odstoupit.
Mikkelsen v roce 2013 v Portugalsku debutoval v továrním týmu Volkswagen
Abyste byl jako Seb Ogier a ostatní kluci, kteří jezdí stabilně na čele, chce to zkušenosti. Během prvních průjezdců se snažíme zkoušky hlavně projet. Při dalších průjezdech jsme se snažili zrychlit," zakončila trojka továrního týmu Volkswagen.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?