Andreas Mikkelsen má za to, že podium z Mexika, kde jel ve starém Polu R WRC, věští dobrou budoucnost počínaje Rally Portugal, od které na něj čeká nové auto.
Na třetí soutěži musel jet Andreas Mikkelsen velmi opatrně, protože s mexickými tratěmi nemá moc zkušeností. Velkou část tratí jel v závodním tempu poprvé, protože jeho debut v Mexiku v roce 2014 narušily hned dvě nehody.
Portugalsko se přesouvá poprvé od roku 2001 z jihu na sever. Nor věří, že na tratích, které budou nové pro všechny, může předvést velmi dobrý výkon: "Vždy jsem měl v předešlých letech v Portugalsku problémy s rychlostí, s tou rally jsem bojoval.
Ale věřím, že to, co jsme předvedli v Mexiku, mi dává sebedůvěru v to, abych jel rychle i v Portugalsku," říká 25 letý jezdec, který na jihu Evropy poprvé okusí v ostré jízdě nové Polo R WRC specifikace 2015. Podle něj mu v Mexiku pomohla znalost tratí k vyrovnanému výkonu s dobrou rychlostí.
"Při druhých průjezdech jsme tolik nezaostávali a pořád je zde prostor pro zlepšení. Ale při takovéto rychlosti opravdu potřebujete znát tratě, abyste mohli jet rychle a zároveň bezpečně. Můžete je rychle, ale pravděpodobně uděláte chybu a budete muset odstoupit.
Mikkelsen v roce 2013 v Portugalsku debutoval v továrním týmu Volkswagen
Abyste byl jako Seb Ogier a ostatní kluci, kteří jezdí stabilně na čele, chce to zkušenosti. Během prvních průjezdců se snažíme zkoušky hlavně projet. Při dalších průjezdech jsme se snažili zrychlit," zakončila trojka továrního týmu Volkswagen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.