Andreas Mikkelsen má za to, že podium z Mexika, kde jel ve starém Polu R WRC, věští dobrou budoucnost počínaje Rally Portugal, od které na něj čeká nové auto.
Na třetí soutěži musel jet Andreas Mikkelsen velmi opatrně, protože s mexickými tratěmi nemá moc zkušeností. Velkou část tratí jel v závodním tempu poprvé, protože jeho debut v Mexiku v roce 2014 narušily hned dvě nehody.
Portugalsko se přesouvá poprvé od roku 2001 z jihu na sever. Nor věří, že na tratích, které budou nové pro všechny, může předvést velmi dobrý výkon: "Vždy jsem měl v předešlých letech v Portugalsku problémy s rychlostí, s tou rally jsem bojoval.
Ale věřím, že to, co jsme předvedli v Mexiku, mi dává sebedůvěru v to, abych jel rychle i v Portugalsku," říká 25 letý jezdec, který na jihu Evropy poprvé okusí v ostré jízdě nové Polo R WRC specifikace 2015. Podle něj mu v Mexiku pomohla znalost tratí k vyrovnanému výkonu s dobrou rychlostí.
"Při druhých průjezdech jsme tolik nezaostávali a pořád je zde prostor pro zlepšení. Ale při takovéto rychlosti opravdu potřebujete znát tratě, abyste mohli jet rychle a zároveň bezpečně. Můžete je rychle, ale pravděpodobně uděláte chybu a budete muset odstoupit.
Mikkelsen v roce 2013 v Portugalsku debutoval v továrním týmu Volkswagen
Abyste byl jako Seb Ogier a ostatní kluci, kteří jezdí stabilně na čele, chce to zkušenosti. Během prvních průjezdců se snažíme zkoušky hlavně projet. Při dalších průjezdech jsme se snažili zrychlit," zakončila trojka továrního týmu Volkswagen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?