Mikkelsen vyhlíží Portugalsko a přesednutí do nového auta

Volkswagen Motorsport
Volkswagen Motorsport, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 19. března 2015 00:45
Sdílej:

Andreas Mikkelsen má za to, že podium z Mexika, kde jel ve starém Polu R WRC, věští dobrou budoucnost počínaje Rally Portugal, od které na něj čeká nové auto.

Na třetí soutěži musel jet Andreas Mikkelsen velmi opatrně, protože s mexickými tratěmi nemá moc zkušeností. Velkou část tratí jel v závodním tempu poprvé, protože jeho debut v Mexiku v roce 2014 narušily hned dvě nehody.

Portugalsko se přesouvá poprvé od roku 2001 z jihu na sever. Nor věří, že na tratích, které budou nové pro všechny, může předvést velmi dobrý výkon: "Vždy jsem měl v předešlých letech v Portugalsku problémy s rychlostí, s tou rally jsem bojoval.

Ale věřím, že to, co jsme předvedli v Mexiku, mi dává sebedůvěru v to, abych jel rychle i v Portugalsku," říká 25 letý jezdec, který na jihu Evropy poprvé okusí v ostré jízdě nové Polo R WRC specifikace 2015. Podle něj mu v Mexiku pomohla znalost tratí k vyrovnanému výkonu s dobrou rychlostí.

"Při druhých průjezdech jsme tolik nezaostávali a pořád je zde prostor pro zlepšení. Ale při takovéto rychlosti opravdu potřebujete znát tratě, abyste mohli jet rychle a zároveň bezpečně. Můžete je rychle, ale pravděpodobně uděláte chybu a budete muset odstoupit.

Mikkelsen v roce 2013 v Portugalsku debutoval v továrním týmu Volkswagen

Abyste byl jako Seb Ogier a ostatní kluci, kteří jezdí stabilně na čele, chce to zkušenosti. Během prvních průjezdců se snažíme zkoušky hlavně projet. Při dalších průjezdech jsme se snažili zrychlit," zakončila trojka továrního týmu Volkswagen.

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?