Andreas Mikkelsen má za to, že podium z Mexika, kde jel ve starém Polu R WRC, věští dobrou budoucnost počínaje Rally Portugal, od které na něj čeká nové auto.
Na třetí soutěži musel jet Andreas Mikkelsen velmi opatrně, protože s mexickými tratěmi nemá moc zkušeností. Velkou část tratí jel v závodním tempu poprvé, protože jeho debut v Mexiku v roce 2014 narušily hned dvě nehody.
Portugalsko se přesouvá poprvé od roku 2001 z jihu na sever. Nor věří, že na tratích, které budou nové pro všechny, může předvést velmi dobrý výkon: "Vždy jsem měl v předešlých letech v Portugalsku problémy s rychlostí, s tou rally jsem bojoval.
Ale věřím, že to, co jsme předvedli v Mexiku, mi dává sebedůvěru v to, abych jel rychle i v Portugalsku," říká 25 letý jezdec, který na jihu Evropy poprvé okusí v ostré jízdě nové Polo R WRC specifikace 2015. Podle něj mu v Mexiku pomohla znalost tratí k vyrovnanému výkonu s dobrou rychlostí.
"Při druhých průjezdech jsme tolik nezaostávali a pořád je zde prostor pro zlepšení. Ale při takovéto rychlosti opravdu potřebujete znát tratě, abyste mohli jet rychle a zároveň bezpečně. Můžete je rychle, ale pravděpodobně uděláte chybu a budete muset odstoupit.
Mikkelsen v roce 2013 v Portugalsku debutoval v továrním týmu Volkswagen
Abyste byl jako Seb Ogier a ostatní kluci, kteří jezdí stabilně na čele, chce to zkušenosti. Během prvních průjezdců se snažíme zkoušky hlavně projet. Při dalších průjezdech jsme se snažili zrychlit," zakončila trojka továrního týmu Volkswagen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?