Elfyn Evans plánuje, že v Mexiku pojede hlavně s ohledem na dokončení soutěže. Po návratu do Evropy pak bude chtít zrychlit.
Elfyn Evans byl jedním z mála továrních jezdců, kteří zvládli projet trať Mexické rally bez chyby. Odměnou byla čtvrtá příčka, což je vyrovnání jeho nejlepšího dosavadního výsledku v MS. Mezi jezdci je Welšan pátý. "Cítili jsme, že jsme do toho mohli dát mnohem víc. Dalo se toho ale mnohem víc ztratit než získat.
Prostě jsme jen museli dojet do cíle. Až se vrátíme do Evropy, můžeme přidat. Teď je ale důležité, abychom vyjeli dva solidní výsledky na těchto zámořských závodech. Hlavním cílem bylo mít bezchybnou soutěž projetou v solidní rychlosti. To jsme zvládli, přestože to bylo frustrující nemoci jet naplno - zvláště v neděli."
Největší obavy měl Elfyn už ve čtvrtek v noci, když na specicálce v Leonu trefil pneumatikou obrubník. Po zbytek soutěže už neudělal jedinou chybu - jen pro srovnání, po pátku vypadlo hned sedm jezdců s technikou WRC.
Evans zvolil zajímavou strategii pro Mexiko a Argentinu - vyčká, až odpadnou soupeři a dojede si pro solidní body (foto: M-Sport)
"Věděli jsme, že jsme potřebovali solidní výsledek a povedlo se nám to. S tím můžeme být spokojeni, ale je jasné, že uspokojení po jezdecké stránce tu není. Z tohoto pohledu to bylo mnohem lepší ve Švédsku a na Monte Carlu. Tam jsme zajížděli konstantně konkurenceschopné časy," zakončil Elfyn v rozhovoru pro wrc.com.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?