Elfyn Evans plánuje, že v Mexiku pojede hlavně s ohledem na dokončení soutěže. Po návratu do Evropy pak bude chtít zrychlit.
Elfyn Evans byl jedním z mála továrních jezdců, kteří zvládli projet trať Mexické rally bez chyby. Odměnou byla čtvrtá příčka, což je vyrovnání jeho nejlepšího dosavadního výsledku v MS. Mezi jezdci je Welšan pátý. "Cítili jsme, že jsme do toho mohli dát mnohem víc. Dalo se toho ale mnohem víc ztratit než získat.
Prostě jsme jen museli dojet do cíle. Až se vrátíme do Evropy, můžeme přidat. Teď je ale důležité, abychom vyjeli dva solidní výsledky na těchto zámořských závodech. Hlavním cílem bylo mít bezchybnou soutěž projetou v solidní rychlosti. To jsme zvládli, přestože to bylo frustrující nemoci jet naplno - zvláště v neděli."
Největší obavy měl Elfyn už ve čtvrtek v noci, když na specicálce v Leonu trefil pneumatikou obrubník. Po zbytek soutěže už neudělal jedinou chybu - jen pro srovnání, po pátku vypadlo hned sedm jezdců s technikou WRC.
Evans zvolil zajímavou strategii pro Mexiko a Argentinu - vyčká, až odpadnou soupeři a dojede si pro solidní body (foto: M-Sport)
"Věděli jsme, že jsme potřebovali solidní výsledek a povedlo se nám to. S tím můžeme být spokojeni, ale je jasné, že uspokojení po jezdecké stránce tu není. Z tohoto pohledu to bylo mnohem lepší ve Švédsku a na Monte Carlu. Tam jsme zajížděli konstantně konkurenceschopné časy," zakončil Elfyn v rozhovoru pro wrc.com.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?