Meeke ví, že mu teče do bot. Citroën za ním ale zatím stojí

Meeke, Kris
Meeke, Kris, foto: Citroën Racing
iM2 16. března 2015 22:03
Sdílej:

I přes třetí chybu v řadě ve třetí soutěži tohoto roku stojí tovární tým Citroënu za svým jezdcem, Krisem Meekem. Kritiku si však uvědomuje. Samotný Ir ví, že se musí zlepšit.

Po třetí chybě v řadě ujišťuje Citroën Krise Meekea, že má stále jeho plnou podporu. Marek Nawarecki, zástupce šéfa týmu, britskému 'Autosportu' řekl, že budou s jezdcem tvrdě pracovat na tom, aby vše uvedli do normálu. "Každý jezdec do toho dává vše a tým jej plně podporuje. Nemůžeme po třech soutěžích říct, že je to jinak.

Možná, že za to musíme zaplatit menší rychlostí nebo horšími výsledky. Ale viděli jsme, že Kris hned při první etatě zajížděl nejrychlejší časy. Možná, že chce být hned od začátku na špici. Je spousta otázek, na které musíme najít odpověď. Jsme ale názoru, že jsme vloni s Krisem dosáhli dobrého zlepšení," řekl pro 'motorsport-total.com' Nawarecki.

Samotný Kris Meeke odmítá, že by jeho nejrychlejší čas na RZ3 a průběžné třetí místo vedlo k chybě na RZ4 na mexické šotolině: "Nezajíma mě, jestli jsem nejrychlejší. Je mi jedno, jestli jsem byl v nejrychlejší v první etapě nebo ne. Pocit jsem měl opravdu dobrý. Podívejte se na časy, byli jsme na asfaltu v první etapě devátí, ale jen půl vteřiny za druhým.

O rychlosti Meekea v DS 3 WRC nikdo nepochybuje (foto: Citroën Racing)

Kdybych jel v takovém tempu, jako Thierry Neuville, tak bych byl podstatně rychlejší než on. Cítil jsem, že jsem měl ještě dost prostoru." Severní Ir dojel do cíle jako 16., v celkovém pořadí mu patří až 11. místo. "Vím, že je někde problém a musím mu 'přijít na kloub'. Ještě na nej nemohu ukázat prstem, ale vím, co se děje v mé hlavě.

Pokud chci pokračovat [v MS], tak se musím posunout. Pokud by to mělo pokračovat tak jako doteď, tak by to nebylo možné. Vím, co je mojí prací. Pokud chci pokračovat, musí to fungovat. Jste jen tak dobří, jak byl dobrý poslední výsledek. A moje výsledky nebyly dostatečně dobré. Teď je to jenom na mě."

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.