Thierry Neuville sice v Mexiku nevystoupil na stupně vítězů, ale před svojí nehodou se pohyboval na místě, které by umístění v TOP3 znamenalo. I tak je ale Belgičan spokojen, protože výkonnost i20 WRC se zlepšila také na šotolině.
Vloni vyjel Thierry Neuville v Mexiku první podium pro značku Hyundai ve WRC. Letos jezdec sice havaroval, ale úpravený motor na něj udělal dojem. Až do své páteční odpolední nehody bojoval Thierry o čelo soutěže. Rally2 musel využít také Hayden Paddon, který udělal chybu. Nejvíce bodů tedy týmu zajistil navrátilec Dani Sordo.
Španěla ale brzdily problémy s brzdami a převodovkou a také ho postihl jeden defekt. "Užil jsem si to, že jsem byl opět součástí týmu. V autě jsem se cítil dobře a výkonnost byla na většině zkoušek dobrá," řekl Dani Sordo, který zajel jeden nejrychlejší čas: "Měli jsme ale i problémy, to je ale na této těžké rally normální.
Mentálně jsem problém [s návratem do auta] neměl, ale po dlouhém testu Guanajuatito jsem cítil bolest. I tak je páté místo dost dobré. Získali jsme nějaké body pro tým a na této výkonnosti můžeme v Argentině stavět." Hyundai drží díky zisku 75 bodů stále druhé místo mezi týmy.
"Do posledních zkoušek jsem chtěl dát své maximum. Dlouhá zkouška Guanajuatito byla perfektní. Pak jsem zajel nejrychlejší čas a na Power Stage vyjel jeden bonusový bod. Auto bylo tento víkend konkurenceschopné. Proto je škoda pátečního přetočení. I tak ale tým odvedl tento víkend dobrou práci a získali jsme nakonec i nějaké body.
Naše rychlost z pátku a silné výsledky ukazují potenciál. Je dobré, že jsme dojeli se všemi třemi auty do cíle a udrželi druhé místo mezi konstruktéry," okomentoval Thierry Neuville slibnou rychlost i20 WRC. V pátek udělal chybu i Novozélanďan Hayden Paddon. V sobotu musel navíc jet jako první, což byla velká nevýhoda. V neděli se časy vylepšily.
"Byla to divoká rally. Ale i tak si myslím, že si z ní můžeme odnést pozitiva. Auto bylo hodně dobré. Před posledním dnem jsem studoval on-boardová videa mých kolegů. To mi opravdu hodně pomohlo," dodala trojka Hyundai.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?