Třetí vítězství v sezoně a třetí vítězství v řadě na Rally Mexiko. Sébastien Ogier označil tento počin za jeden z nejhezčích okamžiků jeho kariéry. To jeho kolega, Jari-Matti Latvala, zažil hodně černý víkend.
Sébastien Ogier dominoval v Mexiku. Rivalové se vyřazovali postupně jeden za druhým sami. Naproti tomu u Ogiera šlo všechno podle plánu a hladce a neohroženě si dojel pro další vítězství v sezoně. To znamená, že se v historických tabulkách dostal v počtu vítězství před Carlose Sainze.
"Jednoduše neuvěřitelné! Jsem tak šťastný a hrdý na toto vítěztví v Mexiku. Je to jeden z nejhezčích úspěchů v mé kariéře. Julien [Ingrassia] a já máme za sebou perfektní víkend. Polo jelo fantasticky a tým odvedl skvělou práci," radoval se v cíli šťastný vítěz, Sébastien Ogier.
"Od startu jsme na to tlačili a v pátek jsme udělali nejchytřejší volbu pneumatik, za což jsme byli na konci odměněni. Je to moje třetí vítězství zde v řadě, očividně mi to v Mexiku sedí. Miluji to zde, vždy sem rád přijíždím. Profil tratí mi sedí a příroda je fascinující a fanoušci ze soutěže vždy udělají neskutečný zážitek."
Zatímco třetí muž továrního týmu Volkswagen, Andreas Mikkelsen, prohrál souboj o druhé místo a letos potřetí vystoupil na podium na nejnižší stupínek, Jari-Matti Latvala musel přečkat další nepovedenou soutěž. Šest bodů pro tým, které vyjel, jsou jen slabou útěchou.
"Celkově to tento víkend nešlo podle plánu. Čekal jsem víc od své startovní pozice. Nepovedlo se mi najít během víkendu správný rytmus. Snažil jsem se stupňovat tlak na Ogiera, a tak jsem musel jít na limit. Poté, co jsem poškodil zavěšení, byla soutěž pryč," lituje Jari-Matti Latvala. Fin v Mexiku přiznal, že naděje na titul jsou prakticky ta tam.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.