Třetí vítězství v sezoně a třetí vítězství v řadě na Rally Mexiko. Sébastien Ogier označil tento počin za jeden z nejhezčích okamžiků jeho kariéry. To jeho kolega, Jari-Matti Latvala, zažil hodně černý víkend.
Sébastien Ogier dominoval v Mexiku. Rivalové se vyřazovali postupně jeden za druhým sami. Naproti tomu u Ogiera šlo všechno podle plánu a hladce a neohroženě si dojel pro další vítězství v sezoně. To znamená, že se v historických tabulkách dostal v počtu vítězství před Carlose Sainze.
"Jednoduše neuvěřitelné! Jsem tak šťastný a hrdý na toto vítěztví v Mexiku. Je to jeden z nejhezčích úspěchů v mé kariéře. Julien [Ingrassia] a já máme za sebou perfektní víkend. Polo jelo fantasticky a tým odvedl skvělou práci," radoval se v cíli šťastný vítěz, Sébastien Ogier.
"Od startu jsme na to tlačili a v pátek jsme udělali nejchytřejší volbu pneumatik, za což jsme byli na konci odměněni. Je to moje třetí vítězství zde v řadě, očividně mi to v Mexiku sedí. Miluji to zde, vždy sem rád přijíždím. Profil tratí mi sedí a příroda je fascinující a fanoušci ze soutěže vždy udělají neskutečný zážitek."
Zatímco třetí muž továrního týmu Volkswagen, Andreas Mikkelsen, prohrál souboj o druhé místo a letos potřetí vystoupil na podium na nejnižší stupínek, Jari-Matti Latvala musel přečkat další nepovedenou soutěž. Šest bodů pro tým, které vyjel, jsou jen slabou útěchou.
"Celkově to tento víkend nešlo podle plánu. Čekal jsem víc od své startovní pozice. Nepovedlo se mi najít během víkendu správný rytmus. Snažil jsem se stupňovat tlak na Ogiera, a tak jsem musel jít na limit. Poté, co jsem poškodil zavěšení, byla soutěž pryč," lituje Jari-Matti Latvala. Fin v Mexiku přiznal, že naděje na titul jsou prakticky ta tam.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?