Jari-Matti Latvala po třech úvodních soutěžích roku více méně vzdal veškeré ambice na titul. Fin se teď chce soustředit na jednotlivá vítězství.
Poté, co ve Švédsku nezískal žádné body, doufal Jari-Matti Latvala v dobrý výsledek z Mexika. Využít chtěl především své výhodné startovní pozice. Ale díky chybě ve druhé etapě odjíždí Fin také z Mexika s nulou na svém kontě, když v cíli byl klasifikován jako patnáctý. To Sébastien Ogier neponechal nic náhodě a kromě vítězství v soutěži vyhrál radši také Power Stage (+3 body). Po třech úvodních závodech sezony tak má Francouz na kontě třikrát tolik bodů co Fin.
"Ano, s titulem to vypadá špatně. Šampionát tak ze svých úvah vyškrtnu a budu se dívat na jednotlivé soutěže. Pak uvidíme, kde nakonec skončíme. To je to jediné, co můžu udělat," řekl smutně Jari-Matti Latvala po skončení druhé etapy. "I přesto není jednoduše nikdo schopen během 13 soutěží neudělat ani jednu chybu. Samozřejmě, že je Ogier daleko vpředu," říká Fin pro wrc.com.
Latvala byl přitom pouze 13,7 sekundy za Ogierem na průběžném druhém místě, když urazil levé zadní kolo svého Pola R WRC. A co stálo za poškozením celého zavěšení? Latvala se na poslední chvíli rozhodl vyhnout se všem dobře známé díře. "Bylo by lepší, kdybych zůstal ve své původní linii. Všichni v této zatáčce cutovali, ale když jsem tu díru uviděl, tak mi přišla ještě hlubší než kdy předtím.
Takže jsem se snažil vyhnout se, díky tomu jsem ale vyjel na volnou šotolinu a bouchl s tím do zdi," zakončil povídání o smolném víkendu Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?