Sébastien Ogier varuje, aby nebyl jeho vítězný čas ze shakedownu přeceňován. Pokud v neděli stane na podium, tak podle něj budou muset soupeři udělat chyby, jinak to není možné.
Francouz zajel o celé 2,2s nejrychlejší čas na shakedownu, který měřil 5,5 kilometru, před Thierrym Neuvillem s Hyundai i20 WRC. Šlo tedy o velmi působivý čas. "Shakedown byl dobrý. Zkoušeli jsme trošku odlišné věci s pneumatikami - to je důvod, proč jsme projeli shakedown tolikrát.
Ale shakedown je jedna věc, páteční etapa bude věc druhá. Podmínky v pátek a sobotu nebudou jednoduché. Ale udělám vše, co budu moct. Pokusím se zatlačit. Je to dlouhá rally se spoustou kilometrů. Pokud bych ale měl být na konci soutěže na podium, tak by museli moji soupeři udělat něco špatně. Ale nikdy nevíte...," řekl Sébastien Ogier.
I když bude muset jet jako první, tak pro Sébastiena zůstává Mexiko jednou z nejlepších soutěží roku: "Vždycky jsem si tuto rally užíval. Mám na ní spoustu dobrých vzpomínek. Je hezké vidět poprvé v sezoně slunce."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?