Ve Švédsku Jari-Matti Latvala nezískal ani bod. To už je ale pryč a na jezdce teď čeká první šotolinová soutěž sezony, na které chce získat co možná nejvíce bodů. Špatný výsledek ze Švédska se mu teď bude trochu paradoxně dokonce hodit.
Čistění trati je zrovna v Mexiku poměrně hodně řešenou otázkou. Kdo otevírá cesty jednotlivých tratí RZ, je také poměrně dost čistí a "maluje" stopu ostatním závodníkům. Tato čest v Mexiku připadne Sébastienu Ogierovi, tentokrát se na ní ovšem může "těšit" více než kdy jindy, protože zrovna v Mexiku hraje čistění tratí jednu z největších rolí v celém kalendáři WRC.
Vyhlídky na poměrně silně handicapovaného Ogiera, který bude cesty čistit dva dny a který dokázal vyhrát první dva podniky sezony, dávají o to větší naději na slušný výsledek Jarimu-Mattimu Latvalovi. Ten ve Švédsku poměrně brzy zahodil šance na obhajobu svého loňského vítězství. Ze soutěže se pak v neděli dobrovolně stáhl, aby mohl využít možnosti dodatečného nastavení jeho Pola R WRC, které mu dávají pravidla.
"Na Rally Mexiko se těším, protože budu moci něco napravit a jako čtvrtý muž šampionátu budu mít optimální startovní pozici. Na první šotolinové soutěži roku může být startovní pozice rozhodující," říká jezdec továrního týmu Volkswagen, Jari-Matti Latvala.
I přes nulu z posledního podniku Latvala v žádném případě nepohřbil svoje šance na letošní titul. Fin ale ví, že si už nemůže dovolit další přehmat. "Ve Švédsku jsem nechal ležet důležité mistrovské body. To dnes patří k tomuto sportu a už se k tomu nemůžu vracet. Teď se musím dívat dopředu a vytěžit z toho to nejlepší. Když se bude někdo dívat do historických knih, tak většina z mistrů světa bodovala na většině soutěží. Nemůžu si už tak dovolit další selhání," zakončil Jari-Matti.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?