Ve Švédsku Jari-Matti Latvala nezískal ani bod. To už je ale pryč a na jezdce teď čeká první šotolinová soutěž sezony, na které chce získat co možná nejvíce bodů. Špatný výsledek ze Švédska se mu teď bude trochu paradoxně dokonce hodit.
Čistění trati je zrovna v Mexiku poměrně hodně řešenou otázkou. Kdo otevírá cesty jednotlivých tratí RZ, je také poměrně dost čistí a "maluje" stopu ostatním závodníkům. Tato čest v Mexiku připadne Sébastienu Ogierovi, tentokrát se na ní ovšem může "těšit" více než kdy jindy, protože zrovna v Mexiku hraje čistění tratí jednu z největších rolí v celém kalendáři WRC.
Vyhlídky na poměrně silně handicapovaného Ogiera, který bude cesty čistit dva dny a který dokázal vyhrát první dva podniky sezony, dávají o to větší naději na slušný výsledek Jarimu-Mattimu Latvalovi. Ten ve Švédsku poměrně brzy zahodil šance na obhajobu svého loňského vítězství. Ze soutěže se pak v neděli dobrovolně stáhl, aby mohl využít možnosti dodatečného nastavení jeho Pola R WRC, které mu dávají pravidla.
"Na Rally Mexiko se těším, protože budu moci něco napravit a jako čtvrtý muž šampionátu budu mít optimální startovní pozici. Na první šotolinové soutěži roku může být startovní pozice rozhodující," říká jezdec továrního týmu Volkswagen, Jari-Matti Latvala.
I přes nulu z posledního podniku Latvala v žádném případě nepohřbil svoje šance na letošní titul. Fin ale ví, že si už nemůže dovolit další přehmat. "Ve Švédsku jsem nechal ležet důležité mistrovské body. To dnes patří k tomuto sportu a už se k tomu nemůžu vracet. Teď se musím dívat dopředu a vytěžit z toho to nejlepší. Když se bude někdo dívat do historických knih, tak většina z mistrů světa bodovala na většině soutěží. Nemůžu si už tak dovolit další selhání," zakončil Jari-Matti.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.