Jezdec Citroënu, Kris Meeke, připouští, že se musí vyvarovat chyb, které jej stály silné výsledky z prvních dvou soutěží šampionátu.
Kris Meeke po prvním dni Rally Sweden ztrácel více jak tři minuty poté, co se dvakrát zasekl ve sněhové bariéře. Nakonec bral body alespoň za sedmé místo, na Power Stage se ale ve snaze dohnat Elfyna Evanse nechal opět chytit bariérou a souboj s jezdcem M-Sportu tak prohrál. Během druhého dne Rally Monte Carlo navíc Severní Ir poškodil zadní zavěšení své DS 3 a ze čtvrtého místa se propadl na desáté.
"Spousta chyb, to je přesně to, co jsem nepotřeboval. Ve Švédsku je to o čisté stopět a jsou zde vždy sněhové bariéry, které vás mohou kdykoliv chytit. Při řízení musíte být hodně čistí a mě chytily asi dvakrát nebo tříkrát. To není moc dobré. Musíme se naučit eliminovat tyto chyby a dojíždět bez chyb, je to jednoduché," říká Kris Meeke pro wrc.com.
Rychlost mu určitě nechybí, vždyť dokázal vyhrát několik RZ v Monte Carlu i ve Švédsku. Se svoji rychlostí na čistě sněžné rally byl velmi spokojen. "Rychlost není problémem, o tu se nemusíme starat. Jet ve Švédsku teprve podruhé a být schopen zajíždět nejrychlejší časy je povzbuzující. Moje úroveň se od loňska hodně zvedla a také můj přirozený rytmus je o hodně vyšší. Cítím se dobře, ale ta malá roztočení..."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?