Meeke: Rychlost mám dobrou, musím eliminovat malé chyby

Meeke, Kris
Meeke, Kris, foto: Citroën Racing
iM2 26. února 2015 00:11
Sdílej:

Jezdec Citroënu, Kris Meeke, připouští, že se musí vyvarovat chyb, které jej stály silné výsledky z prvních dvou soutěží šampionátu.

Kris Meeke po prvním dni Rally Sweden ztrácel více jak tři minuty poté, co se dvakrát zasekl ve sněhové bariéře. Nakonec bral body alespoň za sedmé místo, na Power Stage se ale ve snaze dohnat Elfyna Evanse nechal opět chytit bariérou a souboj s jezdcem M-Sportu tak prohrál. Během druhého dne Rally Monte Carlo navíc Severní Ir poškodil zadní zavěšení své DS 3 a ze čtvrtého místa se propadl na desáté. 

"Spousta chyb, to je přesně to, co jsem nepotřeboval. Ve Švédsku je to o čisté stopět a jsou zde vždy sněhové bariéry, které vás mohou kdykoliv chytit. Při řízení musíte být hodně čistí a mě chytily asi dvakrát nebo tříkrát. To není moc dobré. Musíme se naučit eliminovat tyto chyby a dojíždět bez chyb, je to jednoduché," říká Kris Meeke pro wrc.com. 

Rychlost mu určitě nechybí, vždyť dokázal vyhrát několik RZ v Monte Carlu i ve Švédsku. Se svoji rychlostí na čistě sněžné rally byl velmi spokojen. "Rychlost není problémem, o tu se nemusíme starat. Jet ve Švédsku teprve podruhé a být schopen zajíždět nejrychlejší časy je povzbuzující. Moje úroveň se od loňska hodně zvedla a také můj přirozený rytmus je o hodně vyšší. Cítím se dobře, ale ta malá roztočení..."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.