Jezdec Citroënu, Kris Meeke, připouští, že se musí vyvarovat chyb, které jej stály silné výsledky z prvních dvou soutěží šampionátu.
Kris Meeke po prvním dni Rally Sweden ztrácel více jak tři minuty poté, co se dvakrát zasekl ve sněhové bariéře. Nakonec bral body alespoň za sedmé místo, na Power Stage se ale ve snaze dohnat Elfyna Evanse nechal opět chytit bariérou a souboj s jezdcem M-Sportu tak prohrál. Během druhého dne Rally Monte Carlo navíc Severní Ir poškodil zadní zavěšení své DS 3 a ze čtvrtého místa se propadl na desáté.
"Spousta chyb, to je přesně to, co jsem nepotřeboval. Ve Švédsku je to o čisté stopět a jsou zde vždy sněhové bariéry, které vás mohou kdykoliv chytit. Při řízení musíte být hodně čistí a mě chytily asi dvakrát nebo tříkrát. To není moc dobré. Musíme se naučit eliminovat tyto chyby a dojíždět bez chyb, je to jednoduché," říká Kris Meeke pro wrc.com.
Rychlost mu určitě nechybí, vždyť dokázal vyhrát několik RZ v Monte Carlu i ve Švédsku. Se svoji rychlostí na čistě sněžné rally byl velmi spokojen. "Rychlost není problémem, o tu se nemusíme starat. Jet ve Švédsku teprve podruhé a být schopen zajíždět nejrychlejší časy je povzbuzující. Moje úroveň se od loňska hodně zvedla a také můj přirozený rytmus je o hodně vyšší. Cítím se dobře, ale ta malá roztočení..."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?