Belgičan se požadovaných zlepšení pravděpodobně dočká už v Mexiku. Hyundai plánuje nasazení inovované i20 WRC na první šotolinové soutěži roku. Nově dostane i i20 WRC řazení rychlostních stupňů pomocí pádel pod volantem, píše německý rallye-magazin.de.
I přesto, že doposud měl Hyundai nejstarší auta z celé špičky startovního pole, tak je jejich jezdec, Thierry Neuville, na druhém místě mezi jezdci. Také mezi týmy je Hyundai druhý, na vedoucí Volkswagen ztrácí jen 17 bodů.
Aby udržel tým i jezdec tyto konkurenceschopné pozice, tak je v plánu nasazení inovované verze auta. Všechny kapacity v továrním týmu korejské značky jsou ale plně zaneprázdněny vývojem nové verze i20 WRC. "Každý se snaží dávat do toho maximum, ale utíká nám při tom čas. Musíme vyvíjet nové auto, ale přitom pracovat i na současném stroji," řekl Thierry Neuville.
Belgičan doufá, že svým exelentním výkonem ve Švédsku namotivoval tým. Je totiž důležité, aby už v Mexiku, na první šotolinové soutěži roku, neztratil kontakt s Volkswagenem. Šéf týmu, Michel Nandan, měl údajně nečekaně svolit s namontováním pádel pod volantem pro změnu rychlostních stupňů již do současných aut - konkurence je používá už od Monte Carla.
První testy s pneumatickým řazením pádly se konaly minulý týden ve Španělsku. Systém měl být spolehlivý. Ve druhé polovině roku by měla na tratě vyjet nová i20 Coupé WRC, s níž chce Hyundai nejpozději od roku 2016 pravidelně bojovat o vítězství.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?