Oba jezdci M-Sportu udělali ve Švédsku chybu, avšak nakonec se jim povedlo dobře eliminovat ztrátu.
Oba jezdci M-Sportu se potkali se sněhovými bariérami, což jim ve výsledku zabránilo získat lepší výsledek. Ott Tänak i Elfyn Evans ztratili v bariérách čas, každopádně 4. a 6. místo není ve výsledku tak špatné. Pro Estonce jde dokonce o druhý nejlepší výsledek, který kdy v MS zajel. "Jsem opravdu rád, že si nakonec odvážím čtvrté místo
Zkraje jsem měl nějaké problémy - pozice na trati nebyla zrovna dobrá a také jsem zkraje udělal malou chybu. Od té doby jsem se neúčastnil prakticky žádného souboje. Pak už jsem musel jet pouze chytře a udržet se na trati. A nakonec z toho byl opravdu dobrý výsledek. Bylo dobré získat zpět sebedůvěru.
Teď se můžeme zaměřit na to, abychom zvýšili krok za krokem naši rychlost. Až získáme opravdu dobrý pocit z auta, tak na to zatlačíme. Ještě pár rally jako byla tato a pak na to opravdu 'šlápnu'. Je to dobré pro budoucnost. Jsem přesvědčen o tom, že budeme v průběhu sezony ještě silnější," řekl Ott Tänak.
Původně se zdálo, že o čtvrté místo bude bojovat i kolega Evans. Jenže ten pak nechal dvě minuty v bariéře a musel dohánět - nakonec z toho bylo 6. místo: "V pátek jsme udělali chybu, která nás stála čas. Občas jsme měli problém najít dostatečnou důvěru. Ale hodně jsme se toho naučili a na konci soutěže předváděli dobrou rychlost.
Myslím, že jsme prokázali potenciál na tomto povrchu. Od sobotního odpoledne jsem si jízdu opravdu užíval. V autě jsme měli dobrý pocit a všechno šlo tak, jak mělo," řekl Elfyn Evans.
"Bylo fantastické sledovat, jak se Ott i Elfyn znovu vrátili do boje a vybojoval pro tým takový výsledek. Je třeba si říct, že zkraje soutěže neměl ani jeden z nich dobrý pocit. Nikdy se nezvdali, oba jsou odhodlaní. Oba jsou ale také inteligentní. Znají hranice a většinou se v jejich rámci také udrží. Především z pokroku Elfyna v jeho teprve druhé sněžné rally jsem potěšen. Teď jsem si jistý, že oba jedou do Mexika s větším sebevědomím," dodal šéf týmu, Malcolm Wilson.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.