Šéf továrního týmu Volkswagen, Jost Capito, se snaží pro Autosport snížit tlak na svůj tým, když přiřkl některým dalším jezdcům šanci na vítězství v soutěži MS.
I přesto, že Volkswagen minulý měsíc v Monaku obsadil kompletní stupně vítězů, je jeho šéf, Jost Capito, přesvědčen, že letos bude konkurence hodně silná: "Kris [Meeke] bude hodně silný. Vloni absolvoval svoji první sezonu a teď bude jenom rychlejší. Také Kubica bude stále silnější - to co předvedl na některých zkouškách v Monaku bylo neuvěřitelné."
"A když se podíváme na Elfyna [Evanse], tak se dost změnil. Teď má sebevědomí a je silný a také Tänak má rychlost. Tihle mladíci dělají velké pokroky. Díky změnám ve startovním pořadí mohou vyhrát soutěž. A neřekl bych, že by si to nezasloužili," pokračoval Capito.
Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, pochybuje, že bude možné Volkswagen v průběhu sezony porazit: "Pokud se nic nestane, tak jsou neporazitelní. Mají tu pravou kombinaci auta a jezdců. Každá část jejich týmů je silně obsazena. Nechci být pesimistou a dáme do toho vše, abychom je porazili. Ale když se podíváte na výsledky z Monte Carla tak je jasné, že to bude velmi těžké."
Duo z M-Sportu, Kubica a Meeke budou letos VW prohánět, míní Capito
Jost si však myslí, že konkurence je rychlejší, než napovídají výsledky z Monte Carla: "Těší mne to, co Malcolm řekl. Ale pochopitelně jsme porazitelní - ve sportu můžete být vždy poraženi. Byl to [Monte Carlo] silný výsledek, ale nedominovali jsme od začátku. Výsledek se zrodil po chybách ostatních."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?