Po pádu z horského kola si musí Dani Sordo dát pauzu. Díky jeho smůle dostává šanci mladík v barvách Hyundai.
Od Daniho Sorda dnes přišla špatná zpráva. Španěl spadl při tréninku z horského kola a zlomil si dvě žebra. Sordo proto bude muset pauzírovat a ve Švédsku se s továrním Hyundai i20 WRC nesveze.
Pech pro jednoho může být nadějí pro druhého. Hayden Paddon proto postupuje do továrního týmu Hyundai, kde pojede po boku Thierryho Neuvillea. Jeho místo ve druhém týmu korejské značky zaujímá testovací pilot Kevin Abbring. Pro Holanďana jde o debut s vozem WRC v MS.
"Rozhodli jsme se, že pro Daniho bude nejlepší, když vynechá Švédsko a vrátí se, až bude 100 % fit. Hayden [Paddon] převezme jeho auto a stane se tak kolegou Thierryho Neuvillea. Díky startu Kevina [Abbringa] dodržíme naše předsevzetí jet na každém závodu se třemi auty," okomentoval nastalou situaci Michel Nandan, šéf týmu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.