Toyota je při svém vstupu do WRC vítaná ostatním značkami s otevřenou náručí. Volkswagen i Hyundai se už těší na vzájemné závodění.
Oznámení, že se Toyota vrací do MS s továrním týmem od sezony 2017, vzbudilo ještě v pátek mocný ohlas. Na Facebooku i Twitteru vyjadřuje spousta fanoušků svoje potěšení z rozhodnutí japonské značky. Tým z německého Kolína nad Rýnem v 90. letech získal 4 jezdecké a 3 konstruktérské tituly.
Také mezi značkami WRC se dočkal tento krok pozitivního ohlasu. "Vítáme tento velkolepý tým zpátky ve WRC. Je to fantastická zpráva pro šampionát," napsal výrobce pneumatik, francouzský Michelin, na svůj Twitter. Michelin bude Toyotě své produkty dodávat.
Také konkurence se těší ze vstupu největší automobilky světa: "Vítejte zpět. Už se těšíme na vzájemné závodění," napsal Volkswagen na svůj účet. V podobném duchu se nesla redakce z tábora korejsko-německého týmu Hyundai.
I samotní soutěžáci jsou potěšeni dnešní zprávou. Bývalý tovární jezdec Toyoty, Carlos Sainz, píše: "Skvělá zpráva pro rodinu rally. Toyota se vrací zprátky. Jsem hrdý na to, že jsem mohl jako první vyjet pro tuto značku titul mistra světa ve WRC." Jen pro připomenutí, Španěl vyhrál v roce 1990.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?