Sportovní ředitel Volkswagenu, Jost Capito, ujišťuje, že jeho tři piloti budou moci i v roce 2015 volně bojovat o vítězství a jezdecký titul.
Jezdci Volkswagenu mají v týmových soubojích volnou ruku - toto heslo bude platit u továrního týmu i v sezoně 2015. Jak nás ujistil po zisku historického hattricku z Monte Carla sportovní šéf Volkswagenu, Jost Capito. "Ano, u toho zůstává. Vloni se nám s touto filozofií dařilo dobře, takže není žádný důvod, abychom tentokrát museli dělat něco jinak."
Tento poměrně velký luxus si bude moci Volkswagen pravděpodobně dovolit i letos. Sice Sébastien Loeb a Kris Meeke na letošní úvodní soutěži roku předvedli několik náznaků toho, jakého tempa jsou Citroëny DS3 WRC schopny, také Robert Kubica získal několik nejrychlejších časů, avšak v rámci celé soutěže se s třemi továrními Poly v rukou Sébastiena Ogiera, Jariho-Mattiho Latvaly a Andrease Mikkelsena nikdo měřit nemohl.
"Byla to první rally pro novou generaci Pola a Andreas a Ola byli se starou generací třetí. To ukazuje, že je stále ještě konkurenceschopná," těší se Capito. Je fér si přiznat, že jezdci Volkswagenu měli takový náskok také kvůli tomu, že jako jedni z mála neudělali během celé soutěže nějaké větší chyby - avšak štěstí přeje připraveným. "Na této soutěži je to více o jezdci než o autě a ta neutrpěla sebemenší škrábance. To je fantastické."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.