Capito potvrzuje: I v roce 2015 u Volkswagenu žádná týmová režie

Volkswagen Motorsport
Volkswagen Motorsport, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 9. února 2015 20:27
Sdílej:

Sportovní ředitel Volkswagenu, Jost Capito, ujišťuje, že jeho tři piloti budou moci i v roce 2015 volně bojovat o vítězství a jezdecký titul.

Jezdci Volkswagenu mají v týmových soubojích volnou ruku - toto heslo bude platit u továrního týmu i v sezoně 2015. Jak nás ujistil po zisku historického hattricku z Monte Carla sportovní šéf Volkswagenu, Jost Capito. "Ano, u toho zůstává. Vloni se nám s touto filozofií dařilo dobře, takže není žádný důvod, abychom tentokrát museli dělat něco jinak."

Tento poměrně velký luxus si bude moci Volkswagen pravděpodobně dovolit i letos. Sice Sébastien Loeb a Kris Meeke na letošní úvodní soutěži roku předvedli několik náznaků toho, jakého tempa jsou Citroëny DS3 WRC schopny, také Robert Kubica získal několik nejrychlejších časů, avšak v rámci celé soutěže se s třemi továrními Poly v rukou Sébastiena Ogiera, Jariho-Mattiho Latvaly a Andrease Mikkelsena nikdo měřit nemohl. 

"Byla to první rally pro novou generaci Pola a Andreas a Ola byli se starou generací třetí. To ukazuje, že je stále ještě konkurenceschopná," těší se Capito. Je fér si přiznat, že jezdci Volkswagenu měli takový náskok také kvůli tomu, že jako jedni z mála neudělali během celé soutěže nějaké větší chyby - avšak štěstí přeje připraveným. "Na této soutěži je to více o jezdci než o autě a ta neutrpěla sebemenší škrábance. To je fantastické."

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.