Sportovní ředitel Volkswagenu, Jost Capito, ujišťuje, že jeho tři piloti budou moci i v roce 2015 volně bojovat o vítězství a jezdecký titul.
Jezdci Volkswagenu mají v týmových soubojích volnou ruku - toto heslo bude platit u továrního týmu i v sezoně 2015. Jak nás ujistil po zisku historického hattricku z Monte Carla sportovní šéf Volkswagenu, Jost Capito. "Ano, u toho zůstává. Vloni se nám s touto filozofií dařilo dobře, takže není žádný důvod, abychom tentokrát museli dělat něco jinak."
Tento poměrně velký luxus si bude moci Volkswagen pravděpodobně dovolit i letos. Sice Sébastien Loeb a Kris Meeke na letošní úvodní soutěži roku předvedli několik náznaků toho, jakého tempa jsou Citroëny DS3 WRC schopny, také Robert Kubica získal několik nejrychlejších časů, avšak v rámci celé soutěže se s třemi továrními Poly v rukou Sébastiena Ogiera, Jariho-Mattiho Latvaly a Andrease Mikkelsena nikdo měřit nemohl.
"Byla to první rally pro novou generaci Pola a Andreas a Ola byli se starou generací třetí. To ukazuje, že je stále ještě konkurenceschopná," těší se Capito. Je fér si přiznat, že jezdci Volkswagenu měli takový náskok také kvůli tomu, že jako jedni z mála neudělali během celé soutěže nějaké větší chyby - avšak štěstí přeje připraveným. "Na této soutěži je to více o jezdci než o autě a ta neutrpěla sebemenší škrábance. To je fantastické."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?